jeg bytta fra en 91us 3sgte til en 92jdm 3sgte og da måtte jeg bytte en del stikkere til ecu for fra 91 til 92 bytta de stikkere men etter 92 var det mye midre som var forskjellige fra de forskjellige ecuene.. er nok det samme med gti eller mindre forskjell
bare å ta en titt her:
http://www.ts-ogn.no/files/3sgte-ecu-pinout.htm
en annen ting som kan hende at de komponetene som er brukt på 96mod ikke er brukt på 91. altså det er samme komponenter men ikke samme kontakter så da er det å klippe å lime litt. er oftes ikke mye som er forskjellig. i mitt tilfelle på us til jdm så var lamda, dynamo og fuel-injector-resistor kontaktene ikke like så der måtte jeg bruke gamle kontakter .
hvordan det er på gti er jeg ikke sikker på.
lamda er jo en enkel sak.
den resistorpakcen har du vel ikke på gti og dynamo er det bare å bytte til den gamele kontakten.
ikke sikker på om gti dynamoen din produserer likt som 3gen dynamoen.min us dynamo leverer mer strøm enn den japanske hvertfall...
håper det hjelper deg litt med den linken jeg gav deg. funket som gull for meg
