Side 1 av 1
Trekking av power og signal til bagasjerom. MR2 Mk2.
Legg innLagt inn:02 aug 2007 15:31
av injee
Noen som har en enkel skisse over hvor det er lettest å dra desse kablene bak til bagasjerommet? Eventuellt en link til nærmere info...
Legg innLagt inn:02 aug 2007 19:58
av Ace
vet ikke helt hva som er lettest, men måten jeg iaff gjorde det på var å trekke selve signal kabel på passasjersiden... ned midtdeleren i bilen og ut i et av hullen i nedredel ved beltefestet. Brukte så en strekkabel inn over hjulbuen og bak til bagasjerommet. Ganske så enkelt.
Får å slippe å dra signal og strøm/remote på samme sted dro jeg disse igjennom hovedlinja til ecu og motor som ligger rett bak seteryggen på kjørersiden. I torpedoveggen. I motorrommet brukte jeg noen klips med en slags dobbelside teip og festet de i hjørnet bortover og ned til der kabelene går inn til ECU i bagasjerom.
Prøvde samme måte på kjørersiden opp over hjulbuen men visste seg at det var mer sperrer på denne siden en passasjersiden...
De strømpene i torpedovegg og bagasjerom/motorrom er trange som fy så hvis du går den veien her er det bare å smøre seg selv inn med tålmodighet og ledningene inn med fett, zalo et eller annet som får fart på sakene....
Legg innLagt inn:04 aug 2007 15:09
av chris
På min ble de dratt gjennom hullene som er bak teppet bak setet. Strømkabel (50mm2) på førerside, borret nytt hull inn til bagasjerom fra motorrom, og signalkabler på passasjerside (utrolig nok rundt intercooler-vifta uten at det ble støy) og gjennom enda et nyborret hull inn til bagasjerom.