TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Enda en 2JZ mkIII supra, It's ALIVE!!!!

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #331810  av tojo
 
Lørnings skrev:Høres bra ut! :D :wink: Snart skikkelig på veien da! :wink: Spander på deg en sånn tracker med en gang Tommy..virker som det forsvinner et par tre mk3'er i året for tiden! :P Hørte du purken fant karrosseriet mitt forresten? Delt i 4 biter og kastet ned en svær foss i en skog ved Hønefoss :?

OFFTOPIC!
:twisted: mk3 i 4biter :(
SÃ¥nn forbanna gangstere! :twisted:

TommR det blir nok bare velstand med AEM serie2 sprutet. :D virker som MKIII eiere i sør virkelig trenger GPS tracker. Synes det har vært mistenkelig mye mkiii tyveri.
 #331812  av TommR
 
Nei. Prøvde i dag å men kom bare på mobilsvar hver gang mellom 3 og 4. Så har sendt mail nå. :)


Ja, mye tyveri i sør for tida, og han fra sverige som mista bilen sin. Ikke bra!! Håper det roer seg med stjælinga.
 #331846  av celicagt4205nord
 
TommR skrev:Nei. Prøvde i dag å men kom bare på mobilsvar hver gang mellom 3 og 4. Så har sendt mail nå. :)


Ja, mye tyveri i sør for tida, og han fra sverige som mista bilen sin. Ikke bra!! Håper det roer seg med stjælinga.
tror ikke du skal satse på at det roer seg,det blir jo ikke akkorat mindre av fete ombygde biler med tiden,å det blir vel neppe mindre blakke kleptomaner heller.desverre
 #331895  av tojo
 
Løsningen er GPS tracker,så kan man forhåpentligvis nappe inn di jævla gangsterne en etter en.
Men hjelper vel ikke stort da dem i "værste" fall får gratis kost og losji og en liten bot(som dem ikke klarer å betale).
Som takk for dette en klapp på skulderen etter endt soning med beskjeden: dette må du ikke gjøre flere ganger.
Heie Norge å vårt rettsystem!
 #332503  av TommR
 
Fikk AEM'en i dag, men blei litt overraska.... Dette så jeg da jeg pakka opp....
P1030388.JPG
P1030388.JPG (816.73 kiB) Vist 1791 ganger
Trodde jeg hadde fått en Gen 1 til 7M jeg...


















Men når jeg pakka opp blei jeg letta. :D hehe
Series 2 AEM
Series 2 AEM
P1030389.JPG (627.07 kiB) Vist 1791 ganger
Har time hos PBC AUTO den 17. juli. Blir spennende å se hva den dagen vil bringe. Håper alt holder.. :twisted:
 #332505  av Supramk3turbo
 
Ooh, the black magic box :lol: Gleder meg til den 17.
 #334423  av TommR
 
Tid for oppdatering. :) Var å hentet bilen på PBC i går. Den har stått der siden den 17. juli. Viste seg at det ikke var så tøft å være først ut med 2. gen styringa i Norge.. Christer sleit med å få justert og gi den nok bensin. Men etter en lengre prat med AEM i USA og nesten to ukers venting så var det liv i bilen. Men alt kan jo ikke gå smertefritt. Nå var det IC rørene som hele tiden spratt av ett eller annet sted. Så han ga opp på 0.8 bar, 355 hjulhester og 450 nm. Det var det beste draget før ett av røra spratt av... :evil:

Så skal sveise IC rør nå, og bytte siste eksospotta (den strupa inn veldig på eksosen), og da mente Christer på PBC at den lett skulle klare 500 hjulhester. :) Deilig å kjøre Supra'en igjen. Det er noe spesielt med 2JZ assa. ;) hehe
 #334425  av Supramk3turbo
 
Hmm. det var jo litt kjipt med alt det tullet. Men godt den er på veien igjen :D Grattis :D
Sist redigert av Supramk3turbo den 30 jul 2009 09:43, redigert 1 gang totalt.
 #334426  av Lørnings
 
Strøkne tall på 0,8!! :D Blir nok veldig stas! :wink: Gleder meg til å sitte på en tur! :twisted:
Ja, det har jeg funnet ut også, at man MÅ ha IC rør med falsekant så slangene sitter på! :wink:

Et av mine ic-rør spratt jo av på vei til ålesund ifjor..tømte 3.gir..og da hoppa selvfølgelig hele røret av, så jeg presterte å kjøre over det med både for og bakhjul! :P
Vedlegg
overkjørt rør!
overkjørt rør!
DSC00063.JPG (453.42 kiB) Vist 1769 ganger
 #334428  av tojo
 
:D Sup(erb)ra ,dette blir spennende å følge. Hva er målet? 500hk+ :D
 #334462  av Supramk3turbo
 
Hvordan så dynografen ut?? Når begynner den å lade og når har du full effekt/Moment??
 #334557  av TommR
 
Her er dynopapiret. Rørene spratt av ved 0.8 bar så dette draget må være gjort med noe mindre ladetrykk enn 0.8. Bilen går på 0.65 nå så er kanskje det den ble benket i her. Fornøyd med tallene i forhold til at det er såpass lite trykk. :)
Vedlegg
ScannedImage.jpg
ScannedImage.jpg (307.28 kiB) Vist 1710 ganger
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20