Problematikk vedrørende mapping!
Legg innLagt inn:22 aug 2007 06:38
Var på Bjørnstad for å fin mappe i dag, men det oppstod diverse problemer , så det ble ikke noe i det hele tatt.
Førs og fremst så klarte ikke Profec B Spec 2`en og holde et jevnt ladetrykk. Den ga forskjellige trykk hver gang de prøvde. Jeg vet med sikkerhet at Boost Ventilen (den lille sorte boksen med to vakuum slanger i seg) ble koplet feil den første gangen, og det ble lada 2,48 bar ved en feiltakelse.
Er denne ventilen defekt, slik at boost kontrolleren ikke klarer og holde et stabilt trykk?
Bjørnstad koplet opp en manuell en og da ble det velstand.
Ellers så klarte ikke bilen og holde opp bensintrykket når turboen begynte og spole opp. Jeg har en ny Walbro pumpe som er installert korrekt. Dette mente Bjørnstad etterhvert at hadde med mappet og gjøre. De var vel noe usikker på mappet som lå inn så måtte få ny time 7 september, slik at de fikk satt opp et nytt map fra scratch!
Kan noen hjelpe med det ustabile lade problemet mitt?
Jeg har en 1993 MKIV JDM/J-Spec Supra!
Ta ta....
Førs og fremst så klarte ikke Profec B Spec 2`en og holde et jevnt ladetrykk. Den ga forskjellige trykk hver gang de prøvde. Jeg vet med sikkerhet at Boost Ventilen (den lille sorte boksen med to vakuum slanger i seg) ble koplet feil den første gangen, og det ble lada 2,48 bar ved en feiltakelse.
Er denne ventilen defekt, slik at boost kontrolleren ikke klarer og holde et stabilt trykk?
Bjørnstad koplet opp en manuell en og da ble det velstand.
Ellers så klarte ikke bilen og holde opp bensintrykket når turboen begynte og spole opp. Jeg har en ny Walbro pumpe som er installert korrekt. Dette mente Bjørnstad etterhvert at hadde med mappet og gjøre. De var vel noe usikker på mappet som lå inn så måtte få ny time 7 september, slik at de fikk satt opp et nytt map fra scratch!
Kan noen hjelpe med det ustabile lade problemet mitt?
Jeg har en 1993 MKIV JDM/J-Spec Supra!
Ta ta....