TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Max Power og EMMA i Bergen 1.09.07

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #260218  av LilleUlv

Bilde

... Himmelen åpnet seg, og innsjøer av vann datt i hodet på meg i det jeg forsiktig prøvde å stikke stortåa uttafor inngangsdøra... Supert... Fotoshoot i typisk vestlandsvær... Heldigvis slapp jeg å kjøre min egen båt til travparken, da Trond frivillig stilte opp med vannscooter type fiesta ;)

Vi ankom åstedet ca 14.20, og oppmøtet var vel ikke akkurat imponerende... Det tok heldigvis ikke lange tiden før det begynte å rulle småsnop inn portene!

Blant mine absolutte favoritter - Slingshot S13 med s15 front *sikle*

Bilde

Men det var flere som var ute og vannet bilene sine denne dagen!

Bilde

Lokale helter manglet det ikke på!
Marius stilte i EMMA konkuransen med sin fullspekkede Camry, og Stian tok med seg sin noe spesielle franskmann!

Bilde

Det manglet ikke innsatsvilje fra BGK heller. Christine's strøkne volvo begynner å bli et kjent syn på alt som måtte skje av happenings!

Bilde

Til og med Småen (eller ihvertfall bilen til småen) stilte opp på vestlandsmesterskapet i nedbørsmengder!

Bilde

... og det var godt å se at det var flere som trosset vannmengdene for litt dekksparking og sånn ellers sosialt :)

Resten av bildene finner du på curbz.org