hei.
NÃ¥ har jeg bestillt div TRD deler ifra Nengun.com. Men jeg har problemer med betalingen.
Jeg har valgt å betale via internasjonal transer til en bank i Tokyo, men skjønner ikke helt hvordan jeg skal gå frem.
"Direct Deposit into an International Bank Account for customers outside Australia. Please remember to add the Order Number when depositing the funds.
Please Note* We allow 4 days for bank transfers until the order is canceled
Thank you very much for shopping with us, we really do appreciate it.
PLEASE NOTE: ADD THE EXACT DETAILS BELOW WHEN MAKING THE PAYMENT. DO NOT ADD NENGUN PERFORMANCE. IF ANY OTHER DETAILS ARE ENTERED, THE JAPAN BANK WILL REJECT THE FUNDS.
RICHARDS BRENT KIRK
BANK OF TOKYO MITSUBISHI,Ltd
FUKUOKA BRANCH
BRANCH NUMBER: 652
ACCOUNT NUMBER : 1855525
SWIFT CODE: BOTKJPJTFUK
Bank Address
1-12-7 Tenjin Chuo-Ku Fukuoka
Post code 810-0001
Ph 092-751-0731
The part number ordered on the customers behalf will be the part sent regardless what has been mentioned in the comment section on this site .
International Transfers must be made in Yen at the Bank exchange rate.
To fully satisfy this order 31,977 Yen must be paid into this account.
Hva menes med dette? Er det slik at jeg skal betale i to omganger, altså først 31,97 yen for så og betale hovedsummen på 279 us dollar til samme bank?
Legger ved bestillingsskjemaet så dere kan se om dere skjønner hvordan jeg skal betale.
HÃ¥per noen kan hjelpe.
NÃ¥ har jeg bestillt div TRD deler ifra Nengun.com. Men jeg har problemer med betalingen.
Jeg har valgt å betale via internasjonal transer til en bank i Tokyo, men skjønner ikke helt hvordan jeg skal gå frem.
"Direct Deposit into an International Bank Account for customers outside Australia. Please remember to add the Order Number when depositing the funds.
Please Note* We allow 4 days for bank transfers until the order is canceled
Thank you very much for shopping with us, we really do appreciate it.
PLEASE NOTE: ADD THE EXACT DETAILS BELOW WHEN MAKING THE PAYMENT. DO NOT ADD NENGUN PERFORMANCE. IF ANY OTHER DETAILS ARE ENTERED, THE JAPAN BANK WILL REJECT THE FUNDS.
RICHARDS BRENT KIRK
BANK OF TOKYO MITSUBISHI,Ltd
FUKUOKA BRANCH
BRANCH NUMBER: 652
ACCOUNT NUMBER : 1855525
SWIFT CODE: BOTKJPJTFUK
Bank Address
1-12-7 Tenjin Chuo-Ku Fukuoka
Post code 810-0001
Ph 092-751-0731
The part number ordered on the customers behalf will be the part sent regardless what has been mentioned in the comment section on this site .
International Transfers must be made in Yen at the Bank exchange rate.
To fully satisfy this order 31,977 Yen must be paid into this account.
Hva menes med dette? Er det slik at jeg skal betale i to omganger, altså først 31,97 yen for så og betale hovedsummen på 279 us dollar til samme bank?
Legger ved bestillingsskjemaet så dere kan se om dere skjønner hvordan jeg skal betale.
HÃ¥per noen kan hjelpe.
Vedlegg
(102.5 kiB) Lastet ned 113 ganger
TOYOTA MR2 SW20 - BLACKBIRD