Kanskje dette hadde vært noe å vært med på? 
@lpher
Sakset fra Supramannen.com:
Nu är det bara att börja ladda inför Sthlms Supraträff den 10:e Juli...
Dagen kommer att bestå av fotografering av bilar, bad, uställning, crusing, middag och sedan avsluta med ett streetrace..
OBS! Ändrat datum! Japmeet var den 17:e...
En mera detaljerad beskrivning av dagen kommer senare, men redan nu kan ni planera att besöka träffen.
Som arrangör bakom detta står Robin/Turbo_Noz, Zooloo hjälper till.
Finns det intresserade som kan hjälpa till så är det bara att höra av sig!
Hoppas på att se många närvarande denna dag!
Vill Supramannen, Nextgen Racing eller annan part slå upp en disk och kränga prylar till bra priser så välkomnar jag det.
Då meddelar ni det till mig i god tid innan.
Framöver kommer det vara viktigt att veta vilka bilar som vill cruisa och "ställa ut" så det går att planera. Det innebär att vi kommer att fixa listor som man anmäler sig på. Det kommer senare. ALLA Suprabilar är naturligtvis välkommna
Mvh zooloo & Robin
Direct link:
http://www.supramannen-racing.com/forum ... php?t=1720

@lpher
Sakset fra Supramannen.com:
Nu är det bara att börja ladda inför Sthlms Supraträff den 10:e Juli...
Dagen kommer att bestå av fotografering av bilar, bad, uställning, crusing, middag och sedan avsluta med ett streetrace..
OBS! Ändrat datum! Japmeet var den 17:e...
En mera detaljerad beskrivning av dagen kommer senare, men redan nu kan ni planera att besöka träffen.
Som arrangör bakom detta står Robin/Turbo_Noz, Zooloo hjälper till.
Finns det intresserade som kan hjälpa till så är det bara att höra av sig!
Hoppas på att se många närvarande denna dag!
Vill Supramannen, Nextgen Racing eller annan part slå upp en disk och kränga prylar till bra priser så välkomnar jag det.
Då meddelar ni det till mig i god tid innan.
Framöver kommer det vara viktigt att veta vilka bilar som vill cruisa och "ställa ut" så det går att planera. Det innebär att vi kommer att fixa listor som man anmäler sig på. Det kommer senare. ALLA Suprabilar är naturligtvis välkommna
Mvh zooloo & Robin
Direct link:
http://www.supramannen-racing.com/forum ... php?t=1720