TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Tomera's Celica GT-Four ST205 95'

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #295387  av Tomera
 
Takker så mye :D
Liker utsende på bilen gått selv. Er stilren, og kun brukt Toyota deler.
Så får vi bare se hva som skjer under penseret nå fremover ;)
 #295428  av Tomera
 
Takker så mye :D
Nei har ikke fått det fikset.
Bilen er ikke lengre i dagli bruk, så er egentlig ingen hastesak, da jeg jobber mye for tiden, men skal få orden på det vettu. Sendt en del mailer om forespørsler.

Motorplaner.. nei hmm.
Har handlet en til motor til bilen. Den skal få seg en renovering og en del snadderdeler i løpet av høsten og vinteren, så får vi se hvordan det ender 8)
 #297249  av Tomera
 
Litt flere bilder!
Stoor takk til Stiansen for flotte bilder:

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

HÃ¥per de faller i smak :)
 #297259  av Tomera
 
Takker! 8)
Ja liker bilen veldig godt utseendemessig.
Kan ikke tenke på noe å tilføye :)
 #297289  av Daniel HS
 
Ikke så mye annet å si enn *sikle sikle*...

Nydelig bil du har der, en av mine drømmebiler etter CSen det der :wink:
 #297306  av James
 
Veldig fin st205 ja! 8) Bra du tar godt vare på den.
 #298333  av Tomera
 
Ja håper den har det godtiallefall. Er veldig fornøyd med bilen, og enda bedre at jeg slipper og ha den som bruksbil. Brukes kun på go'værs dager nå, ellers står den gått gjemt innerst i verksted hjemme :D
Vært på toyota nå å bestilt alle ledd og linkarmer i forstillingen, Fikk en knirkelyd i det ene, og fant slakke i noen av de andre, så bestilte alle ny. Hardt for forstillingen å kjøre med coilovers.
Blir brukt lite penger på selve bilen nå fremover dessverre, da alt går med til motorprosjektet mitt.

- Link til prosjekt
 #298337  av castman
 
Dyre de forstillingsdelene på celican eller? :roll: Bare nedre barearm koster 4350kr på toyota, sinnsykt! Ja kjøring med coilovers på dårlige veier slakter bilen..
 #298347  av Tomera
 
castman skrev:Dyre de forstillingsdelene på celican eller? :roll: Bare nedre barearm koster 4350kr på toyota, sinnsykt! Ja kjøring med coilovers på dårlige veier slakter bilen..
Ja er ikke så fryktelig billig nei. Men er slik er det. Blir likksom ikke nok utskifting av slitedeler etter min mening :)
 #298380  av Tomera
 
De heter AEZ XYLO.
Husker ikke prisen i farta, men komplett pakke med BFGoodridge 225/40-18 ble i utsalg rundt 26000,-
Disse hadde passa veeldig bra på din bil ;)
 #298395  av GhostRider88
 
Tomera skrev:De heter AEZ XYLO.
Husker ikke prisen i farta, men komplett pakke med BFGoodridge 225/40-18 ble i utsalg rundt 26000,-
Disse hadde passa veeldig bra på din bil ;)

Takk for infoen :)

Ja, ser også at disse felgene hadde tatt seg bra ut på mr2'en.. Nå gjelder det bare å spare ;)
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 11