TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Tomera's Celica GT-Four ST205 95'

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #324357  av Tomera
 
Ja stemmer det! Den har stått for lenge nå :P Få bare håpe Japan Tuning kommer til Mo med benken sin. Hær må det mappes:P
 #324438  av Tomera
 
Nei dessverre :/ Ble permitert fra jobben i fjor høst, og har gått sånn frem til nå, så bilen blir og gå denne sesongen med komplett ny orginal innmat, samt nytt mapp, så tenningen blir riktig denne gangen =) Satser på at det blir holdbart, så jeg kan ha det morro med bilen, frem til motorprosjektet får fart på seg :D
 #324456  av ST205RR
 
blir du klar til banekjøring 1 juni eller ?
 #324467  av Tomera
 
Håper på det! Bilen skal mest sannsynlig mappes under vårtreffet, så håper på å får kjørt litt på banen også =)
 #324487  av Tomera
 
Vellvell. Da har jeg vært ute i garasjen. Driver å bygger om til verksted, så nå er all vindstopper pappen kommet på veggene. Regner med all isolasjon er på plass i neste uke, så til vintern har jeg og naboen ett 120 kvaderat stort verksted med stor takhøye, løftebukk osv oppvarmet 20 meter fra husveggen :D Gleder meg som en liten unge nå ja! :D Til vintern skal Celicaen få godsaker under panseret og interiør;)
Bilder kommer :D
 #324489  av Supramk3turbo
 
Åh, høres utrolig deilig ut. :D
 #324838  av tojo
 
Tomera skrev:Vellvell. Da har jeg vært ute i garasjen. Driver å bygger om til verksted, så nå er all vindstopper pappen kommet på veggene. Regner med all isolasjon er på plass i neste uke, så til vintern har jeg og naboen ett 120 kvaderat stort verksted med stor takhøye, løftebukk osv oppvarmet 20 meter fra husveggen :D Gleder meg som en liten unge nå ja! :D Til vintern skal Celicaen få godsaker under panseret og interiør;)
Bilder kommer :D
Nå snakker vi,spennende garasjeprosjekt :P blir vel til å leie ut huset når garasjen/verkstedet er ferdig.
Eller beholde huset til "kaffebrakke" :lol:
Venter spent på bilder.
 #324896  av Tomera
 
Ja bilder kommer når det blir litt mere fremgang!
I morgen tili blir bilen fraktet ned til Toyota, å i løpet av helga skjer det ting :D Blir godt å kjøre go' bilen igjen :P
 #325093  av Tomera
 
Vell.. Da var motoren olukket ut av bilen, og det så ikke rba ut. Skader på cyl 2, så må nok borres ja. Så intill vidre, blir reserveblokka satt inn, og brukt. Den vil bli kjørt på orginaldeler.
Blokka som står i, blir ny prosjektblokk, som skal borres og få smidd innamt :D
Knall å ha litt deler på lager c når slike ting oppstår ;)
 #325321  av tojo
 
Begynt å montere den sammen igjen?
 #325324  av Tomera
 
Nei har ikke det. Er litt i tenkeboksen på hva man skal gjøre. Litt lyst å dra'n helt ut mens vi er i gang ;)
 #325328  av tojo
 
Tomera skrev:Nei har ikke det. Er litt i tenkeboksen på hva man skal gjøre. Litt lyst å dra'n helt ut mens vi er i gang ;)
Høres spennende ut :P
 #325330  av Tomera
 
hehe ja er like spent som deg ;)
Ser ut til at prosjektmotorn havner i bilen nå, med orginal innmat, siden blokka som står i, trengs borring.
Så ser ut som om du må hjelpe meg litt med delebestillinger fremover ;) Må jo ha clutch, svinghjul, innmat og bolter til blokka i første omgang :)
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11