TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Tomera's Celica GT-Four ST205 95'

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #298586  av Tomera
 
Tja. Siden turboen min tok kvell (var bare tettningene), så fikk jeg tak i en ct26 (jada, vet det i utgangspunktet er en degradering), men denne er en Fensport Stage 3 turbo. Meget fornøyd. Synes den oppfører seg rimelig likt ct20ben faktisk. Kanskje litt treigere, men holder trykket meget bra på topp.
Specs fra Fensport:

Completely rebuilt using New Steel shaft and 48mm compressor wheel - rebuilt & balanced to racing standards, Choice of uprated actuator - 360 degree Thrust bearing. *Guide:- Our top of the range CT26, The choice for serious power, Ideal up to 1.5 bar boost, on cars with larger fuel injectors and forged pistons. Full boost is available from 3,200 rpm.power up to 360bhp.
 #302470  av premo
 
gi en lyd visst du skal selge den! fikk lyst på GT4 igjen nå! :)
 #302484  av Tomera
 
premo skrev:gi en lyd visst du skal selge den! fikk lyst på GT4 igjen nå! :)
hehe, du er ikke den eneste som spørr om det 8)
Men har ingen planer om og selge på en stnd lenger, da dette ikke lengre er bruksbilen min, men bare står i garasjen å venter på gromdeler og koser seg :twisted:
 #302591  av premo
 
hehe, passer egentlig fint for jeg skal gå på skole i 2 år nå og har nok egentlig ikke råd til slik luksus :) men jeg skal derimot modellere en GT4 i 3D i forbindelse med skolen nå så om det er greit for deg så vil jeg gjerne bruke noen av bildene dine som referanser for modelleringen? :) jeg kommer selvfølgelig til å lage en tråd på dette i forumet når jeg har kommet litt i gang.
 #302638  av Tomera
 
Oy! Det høres stilig ut! Ja selvfølgelig får du bruke bildene av min bil =) Skulle da bare mangle! :wink:
 #302649  av sindrejl
 
slik det står på fensport sin side skal nå den turboen du har nå kunne yte vel 40hk mer på topp enn ct20b :)
 #302655  av premo
 
den er god du :) jeg håper jeg får det til da! er jo nybegynner! :)
 #304310  av Tomera
 
Vell. Da ble det vist 17'' OZ Superturismo WRC som vinterfelger til Celicaen :D
Bilder kommer!
 #304312  av onkelvegard
 
Tomera skrev:Vell. Da ble det vist 17'' OZ Superturismo WRC som vinterfelger til Celicaen :D
Bilder kommer!
ikke værst, må sei du sats hardt :D
 #304329  av Tomera
 
Hehe jo takker;)
Får felgene imorgen. Får se om jeg får tid og ta bilder da.
Bilen blir avskilta nå, så har jo egentlig ikke bruk for nye vinterfelger i første omgang, men måtte bare! hehe
 #304352  av Tomera
 
Brukte det i hele fjorvinter da dette var bruksbilen min ja;) Men i vår, ble bilen omskolert til kosebil, så etter det har det blitt lite bruk for hengerfeste, men det blir aldri bortmontert!
Messunelig? 8)
 #304374  av James
 
Tomera skrev:Vell. Da ble det vist 17'' OZ Superturismo WRC som vinterfelger til Celicaen :D
Bilder kommer!
Faen ikke gale! :) Noe sånt jeg kunne tenkt meg som sommerfelger liksom... hehe
 #304377  av Daniel HS
 
Tomera skrev:Vell. Da ble det vist 17'' OZ Superturismo WRC som vinterfelger til Celicaen :D
Bilder kommer!
Nice, de felgene er enkelt å greit rå!!! Spesielt på røde biler... :D
 #304450  av Martin J
 
Tomera skrev:Brukte det i hele fjorvinter da dette var bruksbilen min ja;) Men i vår, ble bilen omskolert til kosebil, så etter det har det blitt lite bruk for hengerfeste, men det blir aldri bortmontert!
Messunelig? 8)
Hehe nei :lol: Bare et litt uvanlig syn :roll:
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11