TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Min Supra MK3 !!! 1UZFE Turbo

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #364495  av StianMK3
 
Var oppe hos deg noen ganger i håp om og få kikke litt nærmere på gliset.Fant deg ikke

Vi får prøve igjen neste gang.Det er noe med tiden og når du er på treff og kjører selv.Fordi om det er dritkult,blir d alltid en del stress og fiksing,og frem og tilbake.Bytting på dekk og skruing på kvelden osv.Blir ikke så mye tid til andre ting :D
 #364513  av Supramk3turbo
 
He he, jeg ser den :) Det kommer flere treff :) Jeg fikk ikke kjørt så veldig mye, sliter litt med tempen... :(
 #364522  av StianMK3
 
Ja stemmer.Du måå prøve den kjøleveksa mi.Det funker garantert
 #369611  av StianMK3
 
Med en "litt" uheldig start på sesongen med feil kobling på et par oljeslanger,som gjorde at den nye motoren svev en stund uten oljetrykk,og motor som er gått litt for langt til å reddes,blir det V8 neste år.Alt fra 7M'n blir rengjort og klargjort,og lagt for salg.Er det noe dere vil ha,send meg et pm.Bilder og tråd kommer i "for salg" seksjonen
 #369798  av Scotty
 
Utrolig synd at en slikt gjennomført motor raser. Har forøvrig allerede begynt å spare penger til delesalget, skal nok ikke se bort ifra at det blir kjøpt noe!

1UZ derimot, blir nok spennende, er ikke så mange av dem igjen!
 #369852  av Supramk3turbo
 
Det her blir hel gromt :)
 #370464  av StianMK3
 
Da har handle galskapen started

Motor er på vei samt masse kjekke deler.Gleder meg til og begynne ja :D
 #370554  av StianMK3
 
Lang liste

Noen av tinga er: Tubonetics GTK850 turbo,pauter råder,cp stempler,6 stage weiss tørrsump pumpe,flenser,rør osv til eksos,innsug,bunnnpane ++.

Skal sveise opp alt fra bunn av.Jobber litt med innsug.skal prøve og lage tegninger på en nytt design og få det cnc maskinert,ihvertfall deler av det.Må tig'e ny eksos i 4".masse godt arbeid :D
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17