TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• i disse top gear tider

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #269563  av guffen85

var inne på final gear. der så jeg top gear har episoder helt tilbake til 1989. noen som vet hvor jeg kan finne dem. har lett å lett men finner ikke noen ting :(
hvert moro å sett hva han sa om bilene som kom ut da:D

#269595  av sindrejl

er egentlig ganske kjedelig, veldig autofil, standard test opplegg uten humorelementene

#269619  av celicat23

Var ikke før i 2001 eller noe sånt (orker ikke sjekke nøyaktig nå...) det begynte og bli gøy. De gamle episodene er SKIKKELIG kjedelige.

#269630  av Th4 Ghost

Det er forskjell på "det gamle" top gear og det som er nå. Det gamle var det han Tiff Needell, om jeg ikke tar helt feil, (som nå styrer Fifth gear) som var "main presenter" (husker ikke hva det heter på norsk :P). det var vel i 2001 som Celica23 sier, at Jeremy tok over. James May ble med noen sesonger etterpå. Hammond har jeg ikke peiling på :P

#269636  av Thomas S

Tiff er ihvertfall gørr kjedelig og irriterer vettet av meg av en eller annen grunn :P Mente May komm etter Hammond :? Eller?

#269639  av oleb

May kom i 2003, Hammond kom før det, men jeg vet ikke når :roll:

#269648  av Andreazz

Thomas S skrev:Tiff er ihvertfall gørr kjedelig og irriterer vettet av meg av en eller annen grunn :P Mente May komm etter Hammond :? Eller?
Men Tiff er RÅ til å kjøre bil!

#269651  av Th4 Ghost

Andreazz skrev:
Thomas S skrev:Tiff er ihvertfall gørr kjedelig og irriterer vettet av meg av en eller annen grunn :P Mente May komm etter Hammond :? Eller?
Men han kan ikke å sladde :P

#269653  av Larsen

Th4 Ghost skrev:
Andreazz skrev:
SÃ¥ du ikke episoden hvor de driftet da?

#269791  av sindrejl

Larsen skrev:
Th4 Ghost skrev:
Andreazz skrev: Men Tiff er RÅ til å kjøre bil!
SÃ¥ du ikke episoden hvor de driftet da?
tja synes nå han er ganske flink jeg da :) Såvidt jeg husker eier han en passe syk racingbil fra sin tid som proff racerdriver.

Men om noen virkelig irriterer meg må det være Vicky. Synes hu kan egenhendig flere ganger klare å ødelegge episoder av fifth gear med elendig latter og rotete kommentarer. Hu klarer ikke styre seg på en flekk og er helt Jan-Erik Larsen enkelte ganger.

#269818  av J. Paulsen

Satt å leste tett på nett med Henning Solberg nå, blei litt skuffa:

"Jeg er stor fan av bilprogrammet Top Gear, og så nylig en gammel episode der du kjørte om kapp med en bobslede på Lillehammer. James (som satt i bilen din) så vettskremt ut. Stilig!
Det jeg lurer på er hvordan filmingen foregikk? Om dere trente mye først, kjørte og filmet mange ganger, og eventuelt plukket ut den beste tiden, eller bare kjørte en gang?"

"-Vi kjørte faktisk hver sving 20 ganger. Til slutt bestemte de hvem som skulle vinne. Men han fikk seg en ordentlig kjøretur!"

Hilsen Henning Solberg

#269820  av guffen85

nlight skrev:Er jo kult å se på, da de testet biler mange av oss kjører i dag :)
ja er akkurat det jeg også mener derfor jeg vill finne de episodene

#269825  av Amund

J. Paulsen skrev:Satt å leste tett på nett med Henning Solberg nå, blei litt skuffa:

"Jeg er stor fan av bilprogrammet Top Gear, og så nylig en gammel episode der du kjørte om kapp med en bobslede på Lillehammer. James (som satt i bilen din) så vettskremt ut. Stilig!
Det jeg lurer på er hvordan filmingen foregikk? Om dere trente mye først, kjørte og filmet mange ganger, og eventuelt plukket ut den beste tiden, eller bare kjørte en gang?"

"-Vi kjørte faktisk hver sving 20 ganger. Til slutt bestemte de hvem som skulle vinne. Men han fikk seg en ordentlig kjøretur!"

Hilsen Henning Solberg
Kom det EGENTLIG som ei bombe?? Det er jo tross alt TV :wink:

For meg speler det liten rolle egentlig, programmet er meget underholdene uansett!! :D

#269936  av J. Paulsen

trodde ikke det var så ille men veit jo hvor lang tid dem bruker på å sette sammen episodene så var nok ikke noen bombe nei.