TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Kpturbos Starlet prosjekt..

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #331214  av Morten
 
Gratulerer med syke syke tall i lille starleten! Hvordan er momentkurven og registeret? Og får du virkelig planta alle disse kreftene også? Gleder meg til å se den live igjen må jeg si :mrgreen:
 #331255  av k_one
 
Ganske syke tall det der...spesielt med tanke på at det er i en Starlet.
Forøvrig så må jeg bare bøye med i støvet for din Über-strøkne Carina GTI.
Jeg skjønner at jeg ikke er den første til å spørre, men hvis det noensinne skulle falle deg inn å selge den så må du virkelig si ifra. 8)
 #331257  av Supramk3turbo
 
HELT sinnsykt i den lille lette bilen...Når, hvor er denne å se på bane??
 #335664  av Supramk3turbo
 
Hvordan går det her?? Så deg ikke på japsetreffet :(
 #336285  av ke25-toyoglide
 
Fantastisk prosjekt, i`m loving it.
Hadde vært konge å sett den kjøre mot de store gutta. Med så lav vekt og så bra med hk så burde du ha en tjangs på mange av de.
Kor sur hadde ikkje moderne bmw,er blitt av i bli frakjørt av en veterantoy......ota. :lol:
 #336324  av Lørnings
 
Trenger ikke være moderne bmw.. :P vi kjørte supra mk4 på japsetreffet,og ble forbikjørt av en annen starlet :oops: Det satt en 3s-ge dual vvti-i med turbo i den da, så den også gikk fælt.. :D Men er morsomt med disse starlet prosjektene..!Hold oss oppdatert :D
 #336782  av Ã˜rjanN
 
synd det med oljeproblemet.. Håper det fikser seg når du blir ferdig etter vinteren.. har du noen bilder fra kjøringa? savner nye bilder... hehe... ;) Satser du på mer hester når du er ferdig da? :)
 #336802  av Ã˜rjanN
 
Kpturbo skrev:
ØrjanN skrev:synd det med oljeproblemet.. Håper det fikser seg når du blir ferdig etter vinteren.. har du noen bilder fra kjøringa? savner nye bilder... hehe... ;) Satser du på mer hester når du er ferdig da? :)
Har dessverre ingen bilder men det kommer etterhvert fra byggingen av motoren. Men det tar nok litt tid, må ha penger vettu. Om det blir mer hester vet jeg ikke, har ikke tenkt så mye på det ennå. Men det hadde vært moro og passere 700hk i motor, jeg var jo ikke langt unna og da ladet jeg bare 1.65bar :wink: ..
Jeg vet at bilen kan takle mer ihvertfall. Mange sa til meg at over 600hk ville gjøre bilen ubrukelig, men der tok de feil. Hadde ikke no hjulspinn fra 3.gir og oppover, bare ett vanvittig skyv hele veien :twisted: . Med gateslicks så satt den som et skudd i svingene også, men selvfølgelig så er det vanskelig og ikke bli frakjørt fra mindre motorsterke biler i svingene. Siden motoren er såpass hissig så er det lett og snurre hvis gassfoten er litt for nære gulvet i svingene.
Har planer og kjøre litt dragracing (rattlåsracing :wink: ) og da er det mest mulig effekt som gjelder..
nesten 700 hk på 1.65 bar er utrolig bra.... ikke noe hjulspinn fra 3 gir og oppover, er jo egentlig imponerende, med tanke på vekten av bilen og hvor mye hester på hjulene... :D ja det er ikke mye som skal til før du snurrer, ifølge det jeg har sett... hehehe.... Dragracing ja.. det hadde vært kult... Starlet turbo i dragrace :twisted:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9