TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Kpturbos Starlet prosjekt..

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #336831  av Morten
 
Kpturbo skrev:-Skal gå bort fra E85 og heller mappe på 98blyfri og racefuel.
Er interessert i begrunnelse og erfaringer osv om du er villig til å utdype? :wink:

Ellers kondolerer med stempel/blokk/ringer og lykke til videre. spennende planer og konge kul bil :D
 #336903  av Supramk3turbo
 
Høres ut som en god plan :D Holder meg til gode gamle bensinen jeg også :D
 #338003  av SupraJensen
 
Halloen vil bare si at dette proskjektet ditt er hel UTROLIG RÃ…TTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :twisted:
har ikke sett bilen live siden jeg er ifra NORD :wink: så videoer er å foretrekke 8)
må også gratulere me NORDENS MEST STRØKNE CARINA E GTI!!! 8) dette får meg til å gjøre ferdig min bil :twisted:
å lese denne tråden har vært en fryd og gitt meg arbeidslyst så d står etter! nå er d bare lønna som mangle :lol:
Vist du noen gang vurderer å selge din Carina E GTI så er jeg meget interisert i den bilen siden jeg er Carina E entusiast :wink:

stå på! regner med jeg reiser på treff i sommer og da burde du være på plass 8)

Mvh
Michael
 #341103  av Morten
 
Hva skjedde med motoren du hadde? Var det noe galt med den, eller er det kun den evige søken etter å prøve nye ting som gjør at enda en motor bygges nå?
 #417305  av MR2i
 
Digg tråd! Denne vil man høre mer om.. :)
 #417314  av MR2i
 
Hvordan funker Mastershift-saken forresten? Nysgjerrig på hvordan sånne ting virker i praksis...
 #417322  av MR2i
 
Kpturbo skrev:
MR2i skrev:Hvordan funker Mastershift-saken forresten? Nysgjerrig på hvordan sånne ting virker i praksis...
Hvis du søker på mastershift på youtube så ligger det litt info der. For min del så gikk mastershift prosjektet rett i dass etter en kveld med utforsking. Endte med en skikkelig kortslutning så da kasta jeg hele møkka i søpla i sinne:(
Kvelda elektronikken da eller?? Var jo over $2000 for den så jeg!

Jeg så på filmene, men det er ingen som har lagt ut noe privat som har montert det.. snevert marked kanskje..
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9