TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bestilt klare frontblinkers hos astina.dk, hurtig svar bes..

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #271260  av lexusmann

Som topic sier...registring gikk greit, men så begynte jeg å stusse...de koster 581,- dkk med frakt....hvilket vil si 622,- norske....Skal jeg da legge 622,- inn i nettbanken?
Og er det andre avgifter som jeg må betale?
Håper noen kan gi hurtig svar på dette...

Hvis noen lurer hvorfor jeg poster dette her, så er det til corollan min... :wink:

Er muligens noen her i landet som har disse, men har ikke funnet noen...
Er disse...http://www.astina.dk/product_info.php?products_id=2995
Sist redigert av lexusmann den 13 nov 2007 21:49, redigert 1 gang totalt.

#271274  av lexusmann

Ingen som vet??

#271283  av lexusmann

Hallo!!!??
Noen våkne?
Kanskje jeg skal spørre banken min i morra da.... :roll:

#271285  av celicat23

Hvis det koster 622kr med frakt så sier det seg vel selv at det er det du skal betale...? Eller er det bare jeg som ikke skjønner spørsmålet riktig?

Anyways...

Utenom dette må du betale moms (på både deleprisen og frakt) og sikkert ett gebyr for fortolling.

#271287  av lexusmann

Ah, endelig...
Ja, det er summen, ja...dårlig formulert, beklager...er såpass med avgifter, altså...er det standard priser(prosentsats) på dette? Sånn at jeg kan regne det ut eventuelt...
Hvis det blir mye så tror jeg sletter hele ordren... :?
Takker for svar...
Sist redigert av lexusmann den 14 nov 2007 17:42, redigert 1 gang totalt.

#271322  av celicat23

622kr + 25% moms + gebyr (120kr?) = 898kr. Gebyrene for fortolling avhenger helt av hvem som gjør det.

#271361  av lexusmann

Bakke, hvordan gjorde du det?Betalte den summen du fikk oppgitt(sum+frakt) på nettet og resten når du henta den?Tror ikke jeg har handla fra utlandet før(eller jo 1 gang, men da gjorde jeg det i banken)...
Har fått oppgitt et kontonummer, men er bare på 10 siffer, et IBAN nummer og et annet som begynner med BIC og no greier...er ikke helt med hvordan jeg skal betale dette... :oops:

#271362  av bakke84

har du sparebank1?
da står det isåfall utlandske transjaksjoner 8) der fra står alt godt forklart...
eller du kan skrive ut apen der beløp ig iban og alt mulig står på og gå i banken med den :wink:

#271366  av lexusmann

Har Sparebank 1, ja...

#271381  av lexusmann

Ser hva jeg får til...hmmm.....er på nettbanken nå, men har ikke full adresse til mottaker...gikk inn på astina.dk men fant det ikke der heller...
Så jeg tror jeg gir opp det å går i banken i morra...

#271489  av lexusmann

Var i banken i ettermiddag, men de sa bare at det var billigere å gjøre det selv...fantastisk service!!!! :roll:
Men gikk hjem og prøvde...ble nødt til å ringe sånn telefon hjelp på 02002 (Sparebank 1) og da tror jeg fikk det til, pengene skulle gå avgårde i morra tidlig, sa dama i telefonen...så får vi se om det kommer noe i posten...håper det ikke tar altfor lang tid...noen som vet om det pleier å ta lang tid hos astina.dk?

#271505  av bakke84

venta på aluringan mine sia juli...

bestilt 2 par blinklys
blå dioda til dash
og alu ringer

fikk 1par blinklys og diodene etter en måned 8)
men så fikk jeg det andre pareter først nå i november.
og venter enda som sagt på alu ringer som var bestilt i juli... :evil: og betalt :roll: