TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Supra Mk3 86,5 m/91 7MGTE. Mine beste bilder

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

 #271572  av sigheri
 
Nydelig supra du har der :shock: :P

 #271573  av GhostRider88
 
fineste supra MK3 jeg har sett... 8)

 #271589  av tojo
 
:D Alltid godt med et gjensyn av en av norges peneste MKIIIer. :P

 #271667  av Andreazz
 
Ja, den er veldig fin Supraen din Kurt! Liker "atmosfæren" inni der :D
Du har ikke noen nye bilder av maskin rommet?

 #271677  av GhostRider88
 
kunne ha klart å vært inne i den bilen en stund jeg ihvertfall ;) Sykt rå bil-båden interiør og eksteriør. Rett og slett gjennomført MK3 !!!

Denne har nok en ganske høy salgs verdi om den skulle selges. (noe du ikke må finne på :P)

Har liksom sett på supra mk3 som litt gammeldagse og litt for lik corolla'en bak (80talls modellen) Men med de lyktene og alt det andre så har jeg helt skiftet syn. Denne bilen er nydelig. 8)

Gleder deg vel til sesongen igjen tenker jeg ;) det gjør jeg :D

 #271679  av Tomera
 
Utrolig nydelig MKIII :D
Er gått og se at folk tar vare på disse bilene. Har intrykk av at standen på Norske MKIII'er faller dessverre...

 #271689  av -magnus-
 
Nydelig supra! Fineste jeg har sett hvertfall! :D

 #271709  av Qurtis
 
Hei,

Jeg har ikke brukt vanlige dioder i Dash. Jeg har brukt "STRIPER" Dvs lange striper med som jeg har klippet opp i lengder med ca 5 små dioder i hver lengde. Disse har jeg loddet på ledninger og lagt inn der de lyser best opp. Så hele insrumentet mitt har striper med ca 5 minidioder lagt inn for hver pære jeg har tatt vekk.. Jeg har justert hver stipe for maks lys før den er endelig limt fast inni instrumentet. Slik har det vært over 1 år nå og det funker bra 8)

 #271957  av FireFox
 
GhostRider88 skrev:
Denne har nok en ganske høy salgs verdi om den skulle selges. (noe du ikke må finne på :P)
Hehe tror ikke det er noe fare for at han selger den med det første :P

snæxen bil ja.. blir det datasprut snart montro? :roll:

 #271959  av KeNsA
 
Kjeeeempe fin MKIII!! 8) Habilt! :wink: