TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• RÃ¥kjørere - Hvilken bil er dette?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#271569  av csstian

Er nu en opel av et eller annet slag.

#271575  av arctic_celi

csstian skrev:Er nu en opel av et eller annet slag.
Hvordan ser du det? :?

#271576  av Ã¸xseth

det minner litt om astra f interiør, kansje kadett gsi siden det er digitalt instrument og de har liknende dasjbord som astra f

#271577  av Helmer

Er nok en kadett gsi.

#271583  av csstian

arctic_celi skrev:
csstian skrev:Er nu en opel av et eller annet slag.
Hvordan ser du det? :?
Er nok instrumentet som avslører det.

#271599  av dca

har ikke vectra 2000 sånn også da?

#271607  av Peak

dca skrev:har ikke vectra 2000 sånn også da?
Tror det.

#271609  av Fred

det er vectra 2000 eller omega 3000, har trua på at det er vectra

#271613  av Larsen

Det var jo skremmende nærme hvor jeg bor det.

#271614  av Stiffy

er en Vectra... Veien går rett ved der jeg bor, å jeg vet hvem som kjørte, han har ikke bilen lenger...

#271633  av jumbo

Stiffy skrev:er en Vectra... Veien går rett ved der jeg bor, å jeg vet hvem som kjørte, han har ikke bilen lenger...

Sikkert like lurt...

Er tydeligvis rimelig mange som vet hvem dette er og kjenner bilen, så om de har noe som helst ambisjoner om å komme unna med det er det nok en god ide å kutte forbindelse med den bilen rimelig asap, helst i går

#271635  av Larsen

Hehe. Var hos politiet i Grimstad istad (av noen andre grunner). overhørte at de snakket med eieren så det skjer nok noe med denne youtube filmen også.
Sist redigert av Larsen den 16 nov 2007 21:15, redigert 1 gang totalt.

#271639  av Stiffy

Kjenner fyren ja. Kommer nok til å få konsekvenser. Knall grønn Vectra 2000, kan se fargen når lyset skinner bak på bilen når di filmer bak i et sec. :? å det er en god stund siden han kvitta seg med bilen faktisk...