TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Mitt ceilica ST185 2.2L turbo prosjekt.

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #362817  av sleeper
 
Hvilken kasse bruker du i denne?
Så den noen runder på skogen i helga.. satt langt unna, men syntes det så ut som du hadde sveiset senterdiffen på den?
 #363281  av sleeper
 
jorniolsen skrev:de er er den originale kassen.
senter diffen er uendret men bak diffen er sveist.
anbefalest vist du liker a sladde litt.

hm.. syntes det så sånn ut når jeg så deg kjøre på gatebil..jeg sto et stykke unna, men når du la den opp i 90 graderen ved depo sletta så blokkerte du alle 4 hjulene og ikke bare bak som jeg hadde regnet med du gjorde hvis du dro brekket.
Men regner med at du da brukte brems og ikke brekk til og legge den opp..

Diffen min er sveiset også, litt slitsomt og kjøre med til daglig, men veldig fint hvis man skal sladde litt.

(PS: jeg var han som lånte kompressoren din til og fylle opp dekket på en orange 200sx drift bil på lørdag, hadde veldig dårlig tid så rakk ikke og pressentere meg :( , og har en 700-800hk st165 bruksbil :D )
 #363378  av jorniolsen
 
stemmer de, eg har bremse justering inne i bilen så når de skall sladdes så har eg litt ekstra brems bak så slipper eg å bruke brekket...
litt synd at eg ikkje har nokk effekt til å rive semi slicks`a skikkeli løst.( note to self: må ha med dritt dekk neste gang :D )


liten verden, vi får snakkest neste gatebil :)

Eg tok ein runde på lørdagen mykje gromme toyota der men de var ikkje lett å finne eierene..

Vi har on-bord kamera med oss. men de blir brukt i Ultima GTR`en.

vist der er noen som har bilder eller film, så ikkje nøl med å si i fra.
 #373907  av jorniolsen
 
hey:)

på tide med ein liten oppdatering.

hadde litt lite å gjøre i forge uke så eg begjynte å skru litt ; )

planen er å lage ice, grus og asvalt bil.

får se ka den fungerer best på...
Vedlegg
celica racing
celica racing
DSC_0137.jpg (738.15 kiB) Vist 1908 ganger
celica racing.
celica racing.
DSC_0127.jpg (737.94 kiB) Vist 1908 ganger
 #374029  av jorniolsen
 
mest for lek. eg kommer til på de eg har mulighet til. ice, GT racing, rallykross, bakkeløp, div treff. alt så ser kjekt ut.
må berre få den ferdi før snøen legger seg.
buret er ferdi sveist i dag, så de går litt om litt.
PS er de noen som har FIA stoler, seler eller annet kjekt liggende sei fra.
komm med innlegg!!
Vedlegg
celica racing..
celica racing..
DSC_0130.jpg (830.65 kiB) Vist 1875 ganger
 #374098  av jorniolsen
 
driverket har holdt bra. har bare byttet to drivakslinger, og 3dje hørest ut som eit takras:)
hadde forventet meir, siden de har fått masse! missbruk...
er de mykje arbeid å overhale disse kassene, dyrt? de er kansje lettere å kjøpe ny???
 #374108  av celica_st185
 
Rått hvis du får klasset inn din så du kan stille i bakkeløp ++ :) Kjører du orginal kasse eller st205? Har overhalt en kasse en gang på verksted etter ett ras, og det kom på 15k :shock: mens den siste kassa jeg kjøpte (st205) kom på 3500 brukt fra danmark
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10