TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Dekk og felger er fint Ã¥ ha inne til pynt!

  • Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
 #271911  av hmsilset
 
Her f.eks.(bilde lengre ned)Mye finere enn pute i sofaen f.eks.



Noen andre som har bildeler slengende rundt i huset? Jeg har ikke felgene inne i stua til vanelig da,fikk bare lyst å ta ett bilde når de var rene og polerte..men stylingdeler jeg ikke får brukt har jeg :P
Vedlegg
11111.jpg
11111.jpg (21.87 kiB) Vist 5995 ganger

 #271912  av celicat23
 
Meste jeg har hatt inne i leiligheten er 4 19" felger med dekk, komplett bodykit, karbon panser, dempere&fjærer, spacere, blinklys, og var noe mer stæsj jeg ikke kan huske. Det har alltid samlet seg opp litt mot sommeren, når det har stått en standard bil i garasjen som skal få "sitt" før sommeren :D Bare ikke i år da. I år er det bare yaris i garasjen :cry:

 #271914  av hmsilset
 
celicat23 skrev:Meste jeg har hatt inne i leiligheten er 4 19" felger med dekk, komplett bodykit, karbon panser, dempere&fjærer, spacere, blinklys, og var noe mer stæsj jeg ikke kan huske. Det har alltid samlet seg opp litt mot sommeren, når det har stått en standard bil i garasjen som skal få "sitt" før sommeren :D Bare ikke i år da. I år er det bare yaris i garasjen :cry:
hehe,godt å høre at noen er like gal som meg.Tror ganske mange er det så håper flere sender inn bilder her :P Yaris er ikke verste bilen å ha da sikkert.Få på senking,265 dekk og litt motor så blir det bra 8)

 #271921  av celicat23
 
hmsilset skrev:Yaris er ikke verste bilen å ha da sikkert.Få på senking,265 dekk og litt motor så blir det bra 8)
yaris VERSO. Hvit. Det er bare ikke håp :D

 #271922  av Dennis87
 
Hehe... bor i en liten hybel jeg og har nå 8 stk 18" felger inne hehe.. får legge ut bilde senere i dag 8)

 #271969  av Tiendreal
 
naboen min hadde 2 V8'ere på soverommet, girkassene på kjøkenet og hjula som TV-bord, digga han da jeg var liten hehe

 #271988  av hmsilset
 
Dennis87 skrev:Hehe... bor i en liten hybel jeg og har nå 8 stk 18" felger inne hehe.. får legge ut bilde senere i dag 8)
Tøft,håper du legger ut bilder ja:)

 #271989  av hmsilset
 
Tiendreal skrev:naboen min hadde 2 V8'ere på soverommet, girkassene på kjøkenet og hjula som TV-bord, digga han da jeg var liten hehe
Går ikke an å ikke digge en med v8`ere på soverommet :P

 #272014  av Dennis87
 
Får legge ut no bilder hehe.. får snart 4stk 17" felger med dekk også :P
kjip å ikke ha noe garasje :(
Vedlegg
DSC00052.JPG
DSC00052.JPG (54.2 kiB) Vist 5393 ganger
DSC00053.JPG
DSC00053.JPG (47.71 kiB) Vist 5395 ganger

 #272020  av Wishmaster
 
hadde et sett 16" slicks stående på peisen en periode i fjor vinter.. men de måtte ut på bua igjen ble det sagt :P

 #272026  av hmsilset
 
Wishmaster skrev:hadde et sett 16" slicks stående på peisen en periode i fjor vinter.. men de måtte ut på bua igjen ble det sagt :P
Dårlig gjort..Kan ikke tenke meg noe mer romantisk å ha ved peisen :P

 #272346  av Lørnings
 
Jeg hadde hele interiøret i carina'en stående i stua et par uker, på slutten var ikke muttern så fornøyd kan man si :P Hun var vel mer--> :evil:

 #272543  av lasse
 
Har endel liggende inne jeg også, 4stk 18", en motorluke, baklykter m/senterplate, et senkesett.
Og på varandaen ligger det 8 stk bremseskiver, 6 calippere, to stabstag pluss litt foringer og annet småtteri.
De fleste som er innom mener jeg bare trenger et chassi for å bygge meg en bil til :roll:

 #273016  av junkern
 
jeg hadde er stuebord laget av en 350cid motor og glassplate. var ganske kult da plata lente seg over stemplene. solgt for noen år siden. nå har jeg BARE 1stk 12" BASSER I EN 80L KASSE,2 STK 8" I 40L KASSE, TRE STORE forsterkere, 3 søppelsekker med wonderbasum, terninger,neonlys, blinkende girkuler, skvettlapper osv(fra mine tidligere biler) bunn plate til anlegg, sidevegger til anlegg,2 forskjermer til min ke70, 8 stk felger uten dekk,dekkene ligger løst ved isden av,4 felger med dekk, og alt dette i en 55kvm leilighet... er ikke rart kjærringa er gæren når jeg tenker meg.
takk for at du fikk meg til å inse at jeg må rydde hjemme :lol:
hehe

 #273021  av Lørnings
 
Tenkte jeg skulle teste muttern litt nå, skal la den nye eksos manifolden til supra'en ligge på peisen, og hvis hun sier noe, så skal jeg si det er "a piece of art" :wink:
Vedlegg
Bilde016.jpg
Bilde016.jpg (289.71 kiB) Vist 5393 ganger