TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • AE86 Gatebil

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #424683  av Mr2mr2
 
RÃ…Ã… bil 8) 8)
 #424684  av Mr2mr2
 
RÃ…Ã… bil 8) 8)
 #425424  av Myklebust
 
Haha! Har plakat av bilen din på veggen.. Røft bygg! :D
 #425433  av AE86 Drifter
 
Mr2mr2 skrev:RÃ…Ã… bil 8) 8)
Myklebust skrev:Haha! Har plakat av bilen din på veggen.. Røft bygg! :D

Takk for komplemanger B-)

Da er det 40dager igjen så står AE86`n i Sverige på Bilsport Performance & Custom Motor Show utstillingen. Blir hel rått :-D
SÃ¥ framover blir det mye pusing og gniking i motor rom og karoseri :-P kan ikke bli blankt nok :-P
+noen små endringer før godkjening av bilen ;-)
 #425447  av Holger
 
helmax! 8)
 #425477  av ArildM
 
Håper på noen bilder 8) Ble skikkelig showcar utav denne :D
 #425485  av AE86 Drifter
 
ArildM skrev:Håper på noen bilder 8) Ble skikkelig showcar utav denne :D
Bilder kommer :wink: Hehe,jo ble liksom helt omvent av det jeg tenkte ja, men morro med showbil 8) Morro at folk synes så godt om AE86 og generelt gamle retro biler.

Er i gang med nytt prosjek,som skal dekke behovet for kjøringen sin del, så skal ikke pusse skruer på den bilen :-P Kommer ny prosjekt link om ikke så lenge :D Og som et hint holder jeg meg til Corolla ;-P
 #425488  av FT86
 
AE86 Drifter skrev:
ArildM skrev:Håper på noen bilder 8) Ble skikkelig showcar utav denne :D
Bilder kommer :wink: Hehe,jo ble liksom helt omvent av det jeg tenkte ja, men morro med showbil 8) Morro at folk synes så godt om AE86 og generelt gamle retro biler.

Er i gang med nytt prosjek,som skal dekke behovet for kjøringen sin del, så skal ikke pusse skruer på den bilen :-P Kommer ny prosjekt link om ikke så lenge :D Og som et hint holder jeg meg til Corolla ;-P
Spennende! Gleder meg ;)
 #425495  av ArildM
 
Var det du som kjøpte den som lå for salgs her inne? 8)
 #425498  av AE86 Drifter
 
ArildM skrev:Var det du som kjøpte den som lå for salgs her inne? 8)

Niks, ny platform.
Men har snakket med han som kjøpte den. Jeg håper denne kommer ut som exstrem bygg :twisted:
 #425506  av Holger
 
gleder meg til å se neste prosjekt :)
 #427681  av AE86 Drifter
 
Da er et par uker siden Elmia Motorshow ble unna gjort :-)
Ble ingen pokaler,men bilen fikk MYE oppmerksomhet:-D Jeg er kjempe fornøyd med den første store utstilingen, fått mange nye kontakter..... :-) Jeg er blitt invitert videre til Danmark og Fast & Furious Carshow 3-5mai og Oslo Motorshow til Høsten av SC Event i Norge. Også invitert til Westcoast Motorshow i Gøteborg den 27-29 sept...
Så på mange måter tokk Elmia motorshow meg til nye høyder :-D Så er i super happy om dagen :-)

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde


Hadde med meg Chris fra Pitstop i Asker for å shine bilen,har ikke sett bilen så blank før. Så takk til Chris for det sykt bra arbeidet han gjorde på bilen :-)
Det var og god ut sikt fra utstilings plasen min, damene til hører Streetfire.
 #427682  av AE86 Drifter
 
Og for en litten oppdatering på det nye prosjektet,så er bilen strippet ned og klar for oppbygging. Donor bil er på vei fra Japan i dette øyeblik ;-)
 #427688  av ArildM
 
Strippet ned? Var ikke den strøken da?
 #427691  av AE86 Drifter
 
ArildM skrev:Strippet ned? Var ikke den strøken da?
Ã… vi snakker om en helt annen bil ;-P Ikke AE86`n nei.
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36