TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • AE86 Gatebil

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #414776  av Roye
 
Mine LSD'er lager fremdeles støy og lyder etter 205' og 285' km :wink:

Noen ganger funker de som f..., andre ganger bare ett-hjulsspinn.

Orginale, ikke Kaaz.
 #415822  av AE86 Drifter
 
Gatebil på Rudskogen er vel overstått. Mye nytt og morro å se på. Kjempe stas :D

Og ble det premie igjen,og denne gangen dro jeg til topps med,1st plassen i show and shine og i klassen Japansk øverige :shock: Sykt morro å stå øverst på pallen :twisted:
Bilde
Sto på standen til Toyota Norge og Kjør for livet.Sammen med GT86`ene
Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Har og fått liv i bilen og justret den opp, så er snart å se ute på banen og.
Hadde prøve skilter å kjørte på vei forige torsdag :D Gikk knal bra 8)
 #415823  av FT86
 
jeg så denne på rudskogen! var helt ubeskrivelig rå :)
ingen i verden kan ha hjerte til å kjøre denne på bane? tenk om du treffer en liten betongvegg med den eller havner i sanda? fuck, vil ikke tenke på det :P
 #415825  av AE86 Drifter
 
FT86 skrev:jeg så denne på rudskogen! var helt ubeskrivelig rå :)
ingen i verden kan ha hjerte til å kjøre denne på bane? tenk om du treffer en liten betongvegg med den eller havner i sanda? fuck, vil ikke tenke på det :P

Hehe,takk . Det var det da , mange mener jeg bør sette den i et glass bur :P
Den må nå prøves en gang ihvertfall :P men med litt roligere omstendigheter en Gatebil . Skjønner nå at jeg må begynne på nytt prosjekt som jeg kan kjøre hardt med :lol:
 #415826  av FT86
 
AE86 Drifter skrev:
FT86 skrev:jeg så denne på rudskogen! var helt ubeskrivelig rå :)
ingen i verden kan ha hjerte til å kjøre denne på bane? tenk om du treffer en liten betongvegg med den eller havner i sanda? fuck, vil ikke tenke på det :P

Hehe,takk . Det var det da , mange mener jeg bør sette den i et glass bur :P
Den må nå prøves en gang ihvertfall :P men med litt roligere omstendigheter en Gatebil . Skjønner nå at jeg må begynne på nytt prosjekt som jeg kan kjøre hardt med :lol:
heheh good. tør jeg spørre hvor mye dette har kostet fra start til finish? ( må jo være en del? :P) hvis ikke du vil skrive det her kan du sende meg pm. kjekt å vite hvor mye en "ny" 30+ år gammel bil koster :P
 #415829  av AE86 Drifter
 
FT86 skrev:
AE86 Drifter skrev:
FT86 skrev:jeg så denne på rudskogen! var helt ubeskrivelig rå :)
ingen i verden kan ha hjerte til å kjøre denne på bane? tenk om du treffer en liten betongvegg med den eller havner i sanda? fuck, vil ikke tenke på det :P

Hehe,takk . Det var det da , mange mener jeg bør sette den i et glass bur :P
Den må nå prøves en gang ihvertfall :P men med litt roligere omstendigheter en Gatebil . Skjønner nå at jeg må begynne på nytt prosjekt som jeg kan kjøre hardt med :lol:
heheh good. tør jeg spørre hvor mye dette har kostet fra start til finish? ( må jo være en del? :P) hvis ikke du vil skrive det her kan du sende meg pm. kjekt å vite hvor mye en "ny" 30+ år gammel bil koster :P
Klarer ikke anslå noe pris nei. Har alle kviteringer men har ikke turt å fullføre telingen :lol: Når regningene er på 10,30 ,50k.... i slengen og det var en grei bunke. Haha, så nå kan du bruke fantasien og jette hvor mye dette kostet :P Men dette er morro og det er det som teller 8) (hehe, slik har jeg ihvertfal tenkt når regningene kommer :lol: )
 #415830  av Holger
 
var bortom å så på bilen mange ganger, virkelig et kunstverk du har bygd dette :D
Gratulere med vellfortjent 1.plass :) Er vel sikkert pågrunn av de gamle dørtrekka mine... :roll:
 #415840  av AE86 Drifter
 
Holger skrev:var bortom å så på bilen mange ganger, virkelig et kunstverk du har bygd dette :D
Gratulere med vellfortjent 1.plass :) Er vel sikkert pågrunn av de gamle dørtrekka mine... :roll:
Takk 8) . Må ha hvert det vet du :P Hva syns du om de?(de var sikkert ikke til å kjenne igjen)

Takker nok en gang for dekslene ihvertfall. Ble jo prikken over i`en på intereøret ihvertfal :D
 #415848  av ArildM
 
Gratulerer (igjen), vel fortjent :D
 #417904  av Holger
 
ble kjempe bra :) Leste nettopp en flott reportasje av bilen i nyeste gatebil, kult! 8)
 #417939  av David
 
nå har castrol bytta navn på 75w-140 saf-xj olja til et eller annet limited slip 75w-140
jeg veit ikke om det er noe forskjell på selve olja, men merkelig nok kurerte den lyden på ei trd lsd som hadde saf-xj før.....
kan være verdt på prøve.. dog 290kr litern utsalgspris.
 #418175  av Geir
 
For en vakker, vakker bil! Et klenodie, uten å overdrive.
 #418692  av AE86 Drifter
 
Takk takk 8)
Sykt morro med repotasje i Gatebil Magazine og greier.

Av sluttet Gatebil sesongen med 3pokaler :shock: i utstilling`a

1st plass i Meguiar`s Show `n Shine
2nd plass i Beste motorrom
2nd plass i Japansk Øvrige

Så er storfornøyd :D

Bilde

Har og fått test kjørt bilen på Dagalig. Bilen går som en kule og uuuutrolig morsom å kjøre :)
Bilde
Bilde

Hehe, og ja den ligger i slad ble bare ikke så stor røyk utvikling fra dekkene :P
Har vel litt med at det ikke ble satset 100% på gass pedalen.

Bilen blir vel å se på bane, men konseptet har endret seg litt. Det blir mer en Show and shine bil enn en race bil.

Nytt prosjekt er allerede under planleging. Og da går jeg for funksjon og ikke så mye shine :P
 #424682  av Holger
 
Liker! ser megabøs ut 8)
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36