TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • AE86 Gatebil

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #430980  av AE86 Drifter
 
ErikG skrev:MR speedhunter ;)
I dag tokk Speedhunters kontakt med meg :-D Så nå er det gjort avtalle om photoshoot og intrevju :-O Som vanelig gleder jeg meg ikke noe serlig :-P
Dette blir hell rått B-)
 #430982  av FT86
 
Konge !
 #430990  av Tribalti
 
Bra! :D
Er jo en helværst bil, så det er 110% fortjent :)
 #434025  av ArildM
 
Leste hele artikkelen når den kom ut :) Gratulerer med masse kul omtale :)
 #434028  av ErikG
 
Gleder meg til å se den på banen på Toyota trackday ;)
 #434031  av AE86 Drifter
 
ErikG skrev:Gleder meg til å se den på banen på Toyota trackday ;)
Klarer nok desvere ikke å komme ditt. jeg har ikke flere fri dager til gode ..... :-/
 #438971  av AE86 Drifter
 
Oluf skrev:Studerte denne nøye på Oslo Motorshow. Sinnsykt gjennomført bygg på en av tidenes klassikere. Helt rått!

Takk for det :D

Nå er bilen i biter igjen for en oppgradering og makeup til årets runde med show and shine :D
Starter med Bilsport messa i Elmia så videre til Trondheim og Molde Stuket....

Nytt prosjekt er startet så får man se når det blir ferdig... Designern har fulført 2 "bygge" tegninger. Bilen skal og kjøres i GT serien i GT2 klassen etterhvert når den blir ferdig :D alerede en dialog med bilsportforbundet.
Så mange morrsome år kommer ;-)

http://www.speedhunters.com/2013/07/les ... tyle-ae86/
 #438995  av Oluf
 
AE86 Drifter skrev:
Oluf skrev:Studerte denne nøye på Oslo Motorshow. Sinnsykt gjennomført bygg på en av tidenes klassikere. Helt rått!

Takk for det :D

Nå er bilen i biter igjen for en oppgradering og makeup til årets runde med show and shine :D
Starter med Bilsport messa i Elmia så videre til Trondheim og Molde Stuket....

Nytt prosjekt er startet så får man se når det blir ferdig... Designern har fulført 2 "bygge" tegninger. Bilen skal og kjøres i GT serien i GT2 klassen etterhvert når den blir ferdig :D alerede en dialog med bilsportforbundet.
Så mange morrsome år kommer ;-)

http://www.speedhunters.com/2013/07/les ... tyle-ae86/
Leste artikkelen på Speedhunters i fjor høst, morro med omtale der da :)

GT bil altså? Nå ble jeg nysjerrig. Har du noen hint om hva det er fornoe eller er det hysj hysj? :D

Med ditt petimeter så blir det nok knallbra uansett bil! :D
 #438997  av AE86 Drifter
 
Oluf skrev:
AE86 Drifter skrev:
Oluf skrev:Studerte denne nøye på Oslo Motorshow. Sinnsykt gjennomført bygg på en av tidenes klassikere. Helt rått!

Takk for det :D

Nå er bilen i biter igjen for en oppgradering og makeup til årets runde med show and shine :D
Starter med Bilsport messa i Elmia så videre til Trondheim og Molde Stuket....

Nytt prosjekt er startet så får man se når det blir ferdig... Designern har fulført 2 "bygge" tegninger. Bilen skal og kjøres i GT serien i GT2 klassen etterhvert når den blir ferdig :D alerede en dialog med bilsportforbundet.
Så mange morrsome år kommer ;-)

http://www.speedhunters.com/2013/07/les ... tyle-ae86/
Leste artikkelen på Speedhunters i fjor høst, morro med omtale der da :)

GT bil altså? Nå ble jeg nysjerrig. Har du noen hint om hva det er fornoe eller er det hysj hysj? :D

Med ditt petimeter så blir det nok knallbra uansett bil! :D
Hva som er hemlig å ikke kan defineres. Har funnet ut at det er 3 til som bygger på samme ideen.
men hvordan kvalitet osv... kommer ut blir spenende , så blir ikke noe prosjekt link på den enda.
men blir en ganske rå litten bil ;-)
Her mangler man kun penger til prosjektet, men tid er det nok av. Så skal jobbe dette året her med å skaffe penger :-P
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36