TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Prosjekt Mr2Mk1 med 1UZFE

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #411999  av lasse
 
Virkelig imponerende hva du får til ja!
Skjøtet inn en bit fra gamle speedparts mk1'en eller?
 #412044  av Arne rebel
 
Audun F: Dette er bare ment som en forskaling for et lag med glassfiber som blir lagt oppå. Egentlig skulle jeg sparklet det helt rett som jeg gjorde i versjon 1, men for å blir ferdig gjør jeg et lag med glassfiber (rettest mulig) og sparkler oppå den for å få en slett overflate. Byggskummet blir da tatt ut fra undersiden når glassfiberen har herdet.
Lasse: Imponert over din opservasjon...har fortsatt en "del" igjen av den :)
 #412206  av erling
 
.

Kanonsnadder skjermer Arne, blir helt rått dette. Kjekt å se du er igang igjen. :)
lasse skrev:Dette ser utrolig bra ut!
Sikkert greit greit å få litt mer bremsekraft også...

Du har vel ikke noen tegninger med mål på disse brakettene dine du vil dele vel?
Jeg har maskineringstegning av de bak. Er ute offshore nå men minn meg på å grave disse fram om en uke eller 2. :)
 #412227  av lasse
 
erling skrev:.

Kanonsnadder skjermer Arne, blir helt rått dette. Kjekt å se du er igang igjen. :)
lasse skrev:Dette ser utrolig bra ut!
Sikkert greit greit å få litt mer bremsekraft også...

Du har vel ikke noen tegninger med mål på disse brakettene dine du vil dele vel?
Jeg har maskineringstegning av de bak. Er ute offshore nå men minn meg på å grave disse fram om en uke eller 2. :)
Snadder :mrgreen:
 #412329  av Arne rebel
 
Da har vi "skummet" litt til med byggeskum...
Bilde
Grov sparklet for å få formen.
Bilde
Bilde
 #412361  av Arne rebel
 
De er litt vulgere disse skjermene, men får håpe de blir litt bedre med farge på for nå er jeg ikke helt fornøyd :? Uansett, det er bra dere liker dem...
Jeg valgte å forlenge bakparten på bilen med 10cm for å få litt igjen bak skjermen nå som skjermene bygger mer, men dette medfører mer arbeid.
Bagasjelokk og motorlokk skjøtet med en liten forlengelse imellom (bare punktet sammen her)
Bilde
Er det noen mr2 mk1 som er bredere mellom framskjermene :?: 8)
Bilde
 #412364  av Holger
 
ikke som jeg vet om hvertfall :D rått! :twisted:
 #412386  av Morten
 
Godt å se det er gang i deg igjen Arne. Savner et godt bilde av hele bilen sett fra siden så vi får sett de nye proporsjonene? :)
 #412477  av Arne rebel
 
Da har jeg sparklet litt til for å få en litt jevnere overflate. Rullet bilen ut for å få inntrykk av hvordan den vil bli.
Fra siden:
Bilde
Er fortsatt ikke fornøyd med fremskjermene som blir så brede på toppen:
Bilde
Et bilde for å sammenligne hjulbuer:
Bilde
Her et par bilder fra versjon 1:
Bilde
Bilde
 #412479  av ArildM
 
Versjon 1 var bedre ja. Ble litt høye og brede skjermene nå :?
 #412482  av Zepticon
 
ikke kjør bredda skjerme, det var rævstygt om du spør meg. Jeg ville heller prøvd å bredda hele fronten, og bakparten noe ala TRD stylingen til MK2.
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17