'90 GT4 (st185) selges/byttes
Legg innLagt inn:08 jan 2008 11:17
Legger ut noen stikkord her, kommer med mer info senere, inkludert noen bilder...
Rød 90 mod
Kjørt ca 218k
Importert fra Østerrike
Meget lite rust
Bilen er original, bortsett fra:
- Montert K&N luftfilterkit
- Montert TurboXS boostcontroller
- Dumpventil
- Sachs dempere
- Eibach fjærer
- Nytt ratt og girkule fra Momo
- Originale grøftelys fra Toyota montert, men ikke koblet til
- Turbotrykkmåler
Ikke trimmet eller gjort store inngrep på denne...
Gjort i 2005:
Skifta toppakning
Overhalt topp
Overhalt bakre diff
Skifta klosser og skiver bak
Gjort i 2006:
Fjerna rust i hjulbue bak, Retta noen småbulker i kanalene, alt gjort hos biloppretter/lakkeringsverksted
Gjort i 2007:
Skifta begge parklys fremme
Overhalt kalippere bak
Skifta kalippere, klosser og skiver foran
Skifta demperne til bagasjeroms"lokket" (eller hva det nå heter)
Skifta baklyktene
Skifta antenne
Kjente feil/mangler:
Clutchen er utslitt, må skiftes.
Toppdekselpakningen er trolig ikke tett (eller så er pakningene rundt skruene ikke tette). Motoren bruker derfor litt olje. (Dette skal jeg prøve å fikse før salg)
Foringen i opphenget til bakre diff er slitt, men jeg har en ny liggende.
Takluka er treig
Lakken er ikke helt fin. Dørene har vært lakkert/byttet tidligere, (men ikke kollisjonsskade), så det er en liten fargeforskjell.
For øyeblikket kommer det litt vann inn i skjermen bak på høyre side. (Dette er trolig på grunn av et tett dreneringsrør fra takluka. Skal prøve å blåse det opp med trykkluft)
Følger med:
(Hvis den ikke blir solgt først:)Ekstra motor (fra en 92 mod MR2 turbo) uten IC og girkasse. Har kjørt ca 70 k
3 sett alufelg med dekk: (1 sett 16 tommere med veldig gode piggdekk, et sett 17 tommere med slitte piggfrie dekk, 1 sett 17 tommere med greie sommerdekk)
Diverse målere med givere (ikke noen dyre greier)
Universal a-stolpeholder for instrumenter (Ikke tilpasset)
Litt annet småplukk blir det sikkert også.
kr 70 k/bud
Selges billig pga at jeg ikke får råd til å skifte clutchen før salg!
Rød 90 mod
Kjørt ca 218k
Importert fra Østerrike
Meget lite rust
Bilen er original, bortsett fra:
- Montert K&N luftfilterkit
- Montert TurboXS boostcontroller
- Dumpventil
- Sachs dempere
- Eibach fjærer
- Nytt ratt og girkule fra Momo
- Originale grøftelys fra Toyota montert, men ikke koblet til
- Turbotrykkmåler
Ikke trimmet eller gjort store inngrep på denne...
Gjort i 2005:
Skifta toppakning
Overhalt topp
Overhalt bakre diff
Skifta klosser og skiver bak
Gjort i 2006:
Fjerna rust i hjulbue bak, Retta noen småbulker i kanalene, alt gjort hos biloppretter/lakkeringsverksted
Gjort i 2007:
Skifta begge parklys fremme
Overhalt kalippere bak
Skifta kalippere, klosser og skiver foran
Skifta demperne til bagasjeroms"lokket" (eller hva det nå heter)
Skifta baklyktene
Skifta antenne
Kjente feil/mangler:
Clutchen er utslitt, må skiftes.
Toppdekselpakningen er trolig ikke tett (eller så er pakningene rundt skruene ikke tette). Motoren bruker derfor litt olje. (Dette skal jeg prøve å fikse før salg)
Foringen i opphenget til bakre diff er slitt, men jeg har en ny liggende.
Takluka er treig
Lakken er ikke helt fin. Dørene har vært lakkert/byttet tidligere, (men ikke kollisjonsskade), så det er en liten fargeforskjell.
For øyeblikket kommer det litt vann inn i skjermen bak på høyre side. (Dette er trolig på grunn av et tett dreneringsrør fra takluka. Skal prøve å blåse det opp med trykkluft)
Følger med:
(Hvis den ikke blir solgt først:)Ekstra motor (fra en 92 mod MR2 turbo) uten IC og girkasse. Har kjørt ca 70 k
3 sett alufelg med dekk: (1 sett 16 tommere med veldig gode piggdekk, et sett 17 tommere med slitte piggfrie dekk, 1 sett 17 tommere med greie sommerdekk)
Diverse målere med givere (ikke noen dyre greier)
Universal a-stolpeholder for instrumenter (Ikke tilpasset)
Litt annet småplukk blir det sikkert også.
kr 70 k/bud
Selges billig pga at jeg ikke får råd til å skifte clutchen før salg!