TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Ny bil; kan forhandler sette pÃ¥ vinterdekk pÃ¥ sommerfelg?

  • Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
 #276563  av Goliath
 
Skal muligens kjøpe ny bil men syntes ikke sommerfelgene er noen pene men de er pene nok for vinterbruk. Kan jeg be forhandler å sette på vinterdekk på sommerfelgene og få med sommerdekkene eller blir det for dumt å spørre forhandleren om det?

 #276564  av csstian
 
Bør ikke være noe problem det.Di fleste kunder som kjøper bil hos oss ønsker det.

 #276567  av Goliath
 
Hehe, det er vel ikke så rart da jeg tviler neppe på at dekkene faktisk ser så mye til asfalten der du bor ;)

 #276614  av Ivar
 
Ved salg av nybil strekker de fleste forhandlere seg ganske langt og forespørselen din er, som csstian påpeker, helt normal.

 #276971  av TTE
 
det er i hvertfall ingen problem hos oss, men det kommer ann på selgeren ,du må kreve ikke spørre stort sett.lykke til :)

 #276972  av sindrejl
 
TTE skrev:det er i hvertfall ingen problem hos oss, men det kommer ann på selgeren ,du må kreve ikke spørre stort sett.lykke til :)


holy crap. avatarstørrelse da mann

 #276975  av TTE
 
ja hvordan har det gått til? hva gjør jeg for og få den liten?

 #277029  av Goliath
 
Fint om du tok den diskusjonen et annet sted enn i tråden her.

Har snakket med forhandler, null problem :)

 #277032  av ErikG
 
Fikk du vinterdekk? Eller måtte du betale for dekkene?

 #277033  av Goliath
 
Jeg får vinterdekk istedenfor sommerdekk på org. felgene :)

 #277035  av ErikG
 
Ikke værst med tanke på at forhandler ikke kan selge dekkene igjen som nye så de "taper" et sett dekk på det.

 #277136  av Goliath
 
Jeg vet ikke hvordan de gjør det men betalte et prismellomlegg på 2000 for Continental Conti 3 så de dekker nok "tapet".

Jeg er fornøyd :)