TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Noen sÃ¥ har bilde av Supra mk3 med feite felger?

  • Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
 #276809  av X-TOM-X
 
Skal kjøpe felger til sommeren snart, så lurte jeg litt på hva valg jeg har. Har tenkt litt på Volk Racing GTS felger. med oppsett bak 18/19*11 fremme 18*9. med eibach fjører. 1 1/2 dropp.

Noen så har bilder av noe lignede? må se hvordan det ser ut, siden jeg skal bestille fra utlandet.

Mvh Tom Victor Knutsen
 #276852  av Ã¸xseth
 
X-TOM-X skrev:Skal kjøpe felger til sommeren snart, så lurte jeg litt på hva valg jeg har. Har tenkt litt på Volk Racing GTS felger. med oppsett bak 18/19*11 fremme 18*9. med eibach fjører. 1 1/2 dropp.

Noen så har bilder av noe lignede? må se hvordan det ser ut, siden jeg skal bestille fra utlandet.

Mvh Tom Victor Knutsen

har ikke noen bilder, kan anbefale deg brock b1. det er er rått på mk3.

 #276910  av X-TOM-X
 
vett at d e noen så har brock b1 på supra, noen så har bilder av d og?

 #276917  av Ã¸xseth
 
X-TOM-X skrev:vett at d e noen så har brock b1 på supra, noen så har bilder av d og?
ikke så rå bil, men her er det en som har de på mk3 http://amklivno.ueuo.com/auti.htm

her har du en, men det er mk2 http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=6582

 #276928  av X-TOM-X
 
ka e specå på turbo trille sin? e d 17x10 fremme og der eller? syn di ikkkje lage i 18"

 #276938  av celicat23
 
Brock b1 felgene er dritfeite på mk3'n, bare bilen er senka nok (turbotrille sin ser jo ut som en 4x4 :lol:)
Vedlegg
DSC00619 copy.jpg
DSC00619 copy.jpg (70.33 kiB) Vist 4325 ganger

 #277300  av X-TOM-X
 
Syns og d tok seg ut på bilen. Mn noen så vet ka spec dei felgene han har på bilen? Senk osv?

Har funnet en plass der de selger brock b1 også nå. Mn de lager de ikke i 18" så d må bli 17" å breie.

Re:

 #278572  av Thomas S
 
celicat23 skrev:Brock b1 felgene er dritfeite på mk3'n, bare bilen er senka nok (turbotrille sin ser jo ut som en 4x4 :lol:)
Brock gjør seg sinnsykt bra på MK3er ja :twisted: