TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Min drifte-supra. NÃ¥ til salgs.

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #353238  av Mr_Storbrua
 
Har du tenkt på å sote hovedlyktene? Kunne det blitt litt tøft?
 #353242  av Mr_Storbrua
 
Blir så bra denna bilen.. Ja, ting tar tid om du skal gjøre alt det ja..
 #353601  av Christian
 
Da er den klar! :mrgreen: Finner sikkert noen småting utover, men i hovedsak er bilen raceklar :twisted:
Vurderte sterkt å hive meg ut på veien i sted, men får heller drøye til i morgen og gjøre det på flyplassen.

Og på søndag er det kjøring i Rudskogen....ringdingdingdingbaaaaaaaaa! 8)
 #353727  av Christian
 
Jeg misliker karbondeler intenst akkurat nå...mye pes og når det endelig skal testes så detter alt fra hverandre :roll:
Noen som har opplevd det samme? I det jeg la bilen bredt i ca 120km/t reiste hele døra i løpet av et lite sekund. Det var litt sært kan man si!
Bilde

Måtte sette på de gamle dørene igjen :x
Bilde

Så nå sitter jeg fortsatt oppi fjellheimen, det har snødd masse og er masse klink is på veiene...teller på knappene om jeg skal kjøre til Rudskogen i natt eller i morgen tidlig.
 #353740  av Daniel HS
 
Steike, dette begynner å ta "litt" av kan man si!! Hehe... Blir rått å se denne sidelengs på banen.

Men det som slår meg når jeg ser bilder av bilen, er at den snart er bredere, enn lang! Hehe... Ikke rart du må kjøresidelengs da :P
 #353946  av Christian
 
Sleit med kjølinga på bilen i går, skal prøve og bytte ut viftene med en v70 vifte igjen. En morro runde på banen, så to for å kjøle ned igjen er ikke spesielt stas. Men eller fungerer bilen bra, bare føreren får rista av seg rattrusta :)
 #353950  av Supramk3turbo
 
En runde, det var jo nesten unormalt fort den ble varm...
 #353986  av Amund
 
Christian skrev:Jeg vet, fungerer vesentlig dårligre i år med koyorad og viftepakke, enn med org. radiator og volvo vifte i fjor :shock:

Skal sjekke litt rundt, kan jo være så enkelt som vannpumpa eller termostaten...
Avstanden viftene har til radiatoren har ein god del å sei, sånne viftepakker ligger for tett inntil rett og slett. Derfor volvo vifter er genialt, dei har litt meir avstand og flyter MYE luft! :roll:
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28