TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Min drifte-supra. NÃ¥ til salgs.

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #348105  av Christian
 
Har ikke gjort noe særlig den siste tiden, siden gamlingen er på ferie og reiste med nøkkelen til verkstedet. :roll: Er jaggu typen sin det...! :lol: Egentlig like greit siden jeg koser meg hjemme med hjemmekino, ps3, xbox og øl :mrgreen:
Jaja, fikk i alle fall ferdig hjulkassene før han reiste, så er egentlig bare små pirk i igjen, samt pussing og lakking rundt påsketider.

Tenkte å poste noen bilder av hjulbuene, men det har jeg tydeligvis glemt å ta bilder av :roll:
 #353037  av Christian
 
Har drevet med alt annet enn bil i det siste, så nå har jeg kommet godt i bakleksa igjen. Har pusset som en idiot de siste dagene og fikk lakket bilen i dag, skal monteres sammen i morgen kveld. Regner med at det blir kjøring på Rudskogen neste søndag :D

Bilde

Bilde

Bilde

Litt madmax under :mrgreen:
Bilde
 #353038  av Mr_Storbrua
 
Ser sinnsykt bra ut.. sort matt er jævli stilig :) Å med den breie bilen så blir det helt konge :)

Skal du kjøre noe i kr.sand i år? Gatebil eller powerdrift..?
 #353039  av Christian
 
Hadde i utgangspunktet tenkt å kjøre hele powerdriftserien + alle gatebil-treffene i år, men siden jeg starter eget firma i disse dager er nok det litt vel optimistisk er jeg redd. Har ikke jobbet noe med å skaffe spons i år heller, så blir nok uansett å prioritere endel. Håper å få med meg ganske mye uansett :)
 #353040  av Mr_Storbrua
 
Skjønner den ja. Gleder meg til å få se bilen uansett.. regner med å se den på ett eller anna treff i sommer hvertfall..
 #353173  av Christian
 
De er bodykit montert igjen, sjekk den ræva :mrgreen:

Bilde

Skruene skal byttes ut med sorte, bare jeg får tak i noen :roll:
Bilde

Bilde

Mangler bare diverse oljeslanger, servoslanger og oppkobling av instrumenter og følere nå.
Nesten så jeg kan kjenne blårøyken! :twisted:
 #353176  av Mr_Storbrua
 
Bøst.. skikkelig badass denna doningen nå.. liker også at du kjører uten spoiler..
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28