TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • I disse "nedgangs tider." Oppfordring!

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #35154  av Speeder
 
Virker som om det er lite aktivitet på forumet for tiden.
Ref: http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=2712

Oppfordrer da folk som har lite å gjøre, eller syns de har noe å bidra med, til å fylle opp databasen til TS-OGN. På forsidens venstre side er det minst 2 poster som trengs å fylles opp. Det er filer og produkttester, eventulet også FAQ;)
Dette er funksjoner i allefall jeg savner at blir utnyttet. Har selv sendt inn litt web-linker og artikler. FAQ har jeg desverre ikke så mye å bidra med, da jeg ikke har stor erfaring med eierskap av noen Toyota sportsbil. Men den posten er det helt klart nok kompetanse på dette forumet til å fylle opp. Føler att hvis disse områdene blir godt fylt opp vil det virke positivt på eventuelt nye brukere.

Regner også med at Christan vil at disse funksjonene skal bli brukt, eller hadde han vel fjernet de;)

Ha en fortsatt fortreffelig aften 8)

 #35155  av Amund
 
kanskje det.. skal se hva som dukker opp etter hvert.. :wink:

 #35167  av CelicaTurbo
 
hehe, er flott om vi kan få bra innhold under dem punktene ja. Har prøvd å oppfordre til slikt tidligere med heller lav respons.. men, jeg kunne også vært flinkere selv til å skrive en del så klart :)

 #35169  av @lpher
 
Må vel si meg VELDIG enig der ja... :-) Vi mangler nok litt mere utfyllende info på forsiden ja....

Jeg kan jo lage noen write-ups om lyd i celica/mr2/supra... :-)


@lpher

 #35173  av CelicaTurbo
 
gjerne det, hadde vært supert :)

...jeg har også liggende en del dokumenter om 3S-GTE motor i GTi som jeg fikk fra Bjørni i sin tid.. av en eller annen grunn har jeg glemt hele stasen intill Amund etterlyste diagrammer for noen uker siden :oops:

 #35175  av Speeder
 
@lpher skrev:
Jeg kan jo lage noen write-ups om lyd i celica/mr2/supra... :-)

@lpher
God ide, det har man jo merket allerede, slike spømål er rimelig vanlige her. Ikke minst om MR2, da dette blir en "ny" måte å bygge på for mange.

 #35180  av Christian
 
Har tenkt på å skrive noen fremgangsmåter for litt diverse mange ganger, men jeg får aldri rota meg til det :oops: Har bilder av alt som er gjort på bilen, skjemaer for motorbytte og en masse annet diverse. Skal se om jeg får snekra sammen noe. Synd ett døgn bare består av 24 timer :roll:

 #35188  av CelicaTurbo
 
det er dessverre ett av de større problemene ja, tiden forsvinner fort..

 #35248  av chris
 
vi skulle vel bodd på en litt mer saktesnurrende planet ja

-edit-
men er det liten aktivitet på forumet da?

 #35260  av CelicaTurbo
 
den ene dagen var det det..

men, et generellt mye bedre innhold på sidene vil bidra med å trekke til seg og beholde nye medlemmer :)

 #35267  av @lpher
 
chris skrev: men er det liten aktivitet på forumet da?

LMAO ;-) Der har du nok grunnen til at det var rolig også....Chris var fraværende! :lol:

@lpher

 #35272  av Speeder
 
CelicaTurbo skrev:
men, et generellt mye bedre innhold på sidene vil bidra med å trekke til seg og beholde nye medlemmer :)
Vil bare minne deg på att linkene til "filer" og "linker" midt på siden ikke virker. Der du ser de 3 nyeste i hver kategori.


Og minne resten på att det går ann å gi karaktere til ting som er lagt ut, i tilegg til komentarer. Noe som kan bli nyttig i fremtiden, hvis vi klarer å bygge opp en stor database

 #35294  av CelicaTurbo
 
Det er flott du sier fra for jeg ante ikke at dem ikke fungerte :shock: Men jeg fikset dem nå med en gang.. var bare en liten blunder fra en gang jeg endret litt på filstrukturen :)

 #35299  av chris
 
@lpher skrev:
chris skrev: men er det liten aktivitet på forumet da?

LMAO ;-) Der har du nok grunnen til at det var rolig også....Chris var fraværende! :lol:

@lpher
Hehe ;)

Har en del andre ting å .. holde på med.. for tida ;)

 #35695  av erling
 
Christian skrev:Har tenkt på å skrive noen fremgangsmåter for litt diverse mange ganger, men jeg får aldri rota meg til det :oops: Har bilder av alt som er gjort på bilen, skjemaer for motorbytte og en masse annet diverse. Skal se om jeg får snekra sammen noe.
Noe slikt hadde jo vært brillefint ja. Må se om ikke du får fiksa til det. :)
Christian skrev:Synd ett døgn bare består av 24 timer :roll:
Enig der gitt. Synes ikke det virka som det har vært så stille her heller, hadde 596 nye innlegg siden sist..