TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • CHip til D-cat 2.2 177hk motoren

  • Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #281332  av dca
 
Noen som har prøvd dette? finner box til de..skal bli ca 200hk oog 450 nm! syns ikke det er såååå imponerende men!
må da være mulig å få 220 hk og 450nm+? anyone know? og hva tåler gearkassa på is220d sport i nm da tro?
 #281339  av Neo
 
En kompis av meg som har samme bil skal få chippet sin bil, dette er vist en ny type teknologi når det gjelder chip.
Han bare kobler til pc'en din bilen og legger inn et nytt program som skal gi ca 220-230 HK og ett dreiemoment på 500 nm :D ..
Du får beholde det gamle programmet og merker du ingen forskjell etter chip så sletter han programmet og legger inn det gamle igjen.
Dette gir han garanti på og så..
 #281340  av dca
 
jamen da begynner vi å snakke vettu! :D

hold meg oppdatert for funker det skal jeg ha det ;)
 #281380  av Neo
 
skal gjøre det vettu :) ..
 #281383  av dca
 
MEN tåler gearkassa mange NM? noen som vet det?
 #281413  av Neo
 
Den tåler iallefall denne oppgraderingen med 500 nm.
Det har toyota selv sagt her, men max hvor mye det vet jeg ikke.
 #281427  av dca
 
jammen da er det ikke no problem! takkerogbukker! :D
 #285380  av dca
 
noe news her eller?
 #343364  av dca
 
tenkte jeg kunne legge inn info...min funker som etter 2 måneder med kcr boks! går GODT!
 #343377  av Geir
 
Har du link til en butikk som selger denne boksen?

Hvilken endring har du merket i drivstofforbruk?
 #343404  av dca
 
vel jeg kjøpte den på hos pappa på toyota hell bil! men vil tro de fleste bilforhandlere skaffer eller vet hvor man får tak i den! er direkte plug and play!
den funker meget bra så lenge man ikke er inn i boksen selv og prøver å skru den opp ett hakk! da byr man på problemer visstnok! :)
 #343420  av dca
 
han som monterte på min har montert MANGE! veldig mange! ALDRI hatt problemer! menmen...sikkert forskjell på bilene..eller monteringen da...noen som er klåfingra og vil justere selv også..
 #343665  av Hiluxmannen
 
Har chippet min Auris D-CAT. 215 hk 500 nm. Funger flott, kjørt 30 000 km etter chipping. Merkbar forskjell, oppfører seg mer som en bensinbil på turtallsregistret, forbruk ned 1 dl pr mil.
 #343696  av dca
 
hvilken chip er det?