TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Supra SZ:D

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #284016  av empyrium
 
noen som vet hvorfor toyota merket er gull istede for sølv?jeg har leitet rundt på nettet og finner ikke noe om det
 #284024  av Thomas S
 
Kan det ha noe med at det er en US-Spec bil?
Grattis med ny bil forresten :D
 #284204  av KeNsA
 
Thomas S skrev:Kan det ha noe med at det er en US-Spec bil?
Grattis med ny bil forresten :D
Nope..var gullmerke på min å! :)
 #284271  av 94CelicaGT
 
eneste minuset med US-SPEC er vel at den må forbli 110% original for og kunne holde den "godkjent".

var selv i kontakt med biltilsynet med tanke på US,men ble frarådet dette og at tyskland/sveits var et bedre valg da en US ikke kan ha hverken felger,lakk eller noen mods utenom det den er original for og kunne ha skilt :roll:

men er ikke så mange som tar dette så høytidelig lell :lol:

du har valgt en meget dyktig importør så du blir nok godt fornøyd!
 #284273  av ST205RR
 
empyrium skrev:noen som vet hvorfor toyota merket er gull istede for sølv?jeg har leitet rundt på nettet og finner ikke noe om det


gull emblemer kunne kjøpes som tillbehør/ekstrautstyr i usa/jdm 8)
 #284274  av sindrejl
 
synes ikken noen av felgene var rett, øverste var for bling. nederste gav et billig preg.

gratulerer med fet bil ;)
 #284290  av empyrium
 
jeg er veldigt fornøyde med per christian han har vært hyggelige og han vet hva han gjør så vis noen har tenkt og kjøpe en bil i utlandet så anbefaler jeg han. Jepp det stemmer at bilen skal være 100% orginale men det betyr ikke så mye for meg for jeg skal bare ha noen andre felger og det er alt jeg har tenkt og gjøre,så skal det mye til for og bli tatt.Jeg dropper felgene pga de kostet alt for mye så eg må nok finne noen andre. Noen som har et forslag på hva slags felger supraen passer så kom med forslag:D
 #284325  av sindrejl
 
har handlet mye med pct jeg, veldig hyggelig kar :)

er noen kule billige felger på bilprodukter.no, du kan ta en titt der
 #306705  av Abramz
 
Misunnelig ja!! :D
 #341691  av Gisle
 
Da er bilen hans godkjent og!

Nå er det bare og betale engangsavgift så er det goe greier! ;)
 #341788  av FS-Styling.no
 
Nok krefter i en N/A? Jaha ja... værste æ har hørt... :lol:
 #341956  av Ninjamannen78
 
Grattis :) . Men SZ er vel en JDM betegnelse?
 #341995  av JePe
 
Smaken er forskjellig, men jeg skal ha slike, CCW Classic= Helt rått! :D
CCW Classic.jpg
CCW Classic.jpg (152.66 kiB) Vist 5243 ganger
 #342019  av Ninjamannen78
 
94CelicaGT skrev:eneste minuset med US-SPEC er vel at den må forbli 110% original for og kunne holde den "godkjent".
var selv i kontakt med biltilsynet med tanke på US,men ble frarådet dette og at tyskland/sveits var et bedre valg da en US ikke kan ha hverken felger,lakk eller noen mods utenom det den er original for og kunne ha skilt :roll:
men er ikke så mange som tar dette så høytidelig lell :lol:
Dette er jo hvis du velger å registrere den etter unntaksregelen, 1-15 eller hva den nå kalles. Min US-Supra er godkjent på vanlig måte, samme som min forrige som kom fra Tyskland.