TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • valsing av hjulbuer

  • Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc
Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc
 #283338  av Ã¸xseth
 
er det noen i nærheten av jæren som kan og valse hjulbuer/har utstyr og som vill hjelpe meg?
eventuelt noen som vet hvor de gjør slikt rimeligt..
trenger og få valset de, helst de bak...
skall ikke bredes, men få valset vekk den kanten som går inn på insiden av hjulbuen.
 #283359  av Morten
 
Jeg har valsesak du sikkert kan få bruke/låne til å fikse det selv. Ligger i Haugesund akkurat for øyeblikket da men.... så kommer jo litt an på hvor mye det haster?
 #283410  av lexusmann
 
Jeg gjorde nettopp på min rolla i Haugesund, ved Raglamyr Dekksenter, veldig bra service...tok 500 pr skjerm... :wink:
Men er vel for langt unna...
 #283890  av Ã¸xseth
 
Morten skrev:Jeg har valsesak du sikkert kan få bruke/låne til å fikse det selv. Ligger i Haugesund akkurat for øyeblikket da men.... så kommer jo litt an på hvor mye det haster?

det hadde vært kjempe flott. :D
trenger ikke valsen helt enda, du får ta den med en gang du er i haugesund.
er det mye jobb og få det til foresten?
ikke så ofte jeg får tid til og vær her inne, du kan nå meg på 90679750 eller i arbeidstiden 40079807
takk for tilbudet :D
 #283891  av Ã¸xseth
 
lexusmann skrev:Jeg gjorde nettopp på min rolla i Haugesund, ved Raglamyr Dekksenter, veldig bra service...tok 500 pr skjerm... :wink:
Men er vel for langt unna...
er litt for lang å reise bare for og valse noen hjulbuer :wink:
 #362250  av Jarl
 
Morten skrev:Jeg har valsesak du sikkert kan få bruke/låne til å fikse det selv. Ligger i Haugesund akkurat for øyeblikket da men.... så kommer jo litt an på hvor mye det haster?
Har ikke lyst til å låne bort valsen til meg vel? :roll: Skal lakke IS'en til helga, hadde vært greit å fått valset før lakk. Er noen som mener at de selger på biltema, så sjekker der først uansett.
 #362252  av lexusmann
 
Gammal tråd dette, hehe... :wink: men trøst deg med det, har gjort sjøl...