TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Felger og sommersko til Lex'n.

  • Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #329712  av Geir
 
Har lagt fra meg flereiket nå, tror jeg. Blir en av disse to;

Bilde

Bilde
 #331038  av QuiNlan
 
Da var endelig felgene på plass. Litt dårlig bilde men. Dimm på felg. 19x8,5 ET45. Dimm på dekk. 235/35 R19
Bilde 139.jpg
Bilde 139.jpg (982.97 kiB) Vist 5746 ganger
Ikke noe problem å kjøre med dette hvis man kjører stort sett rett fram. Skal man ha folk baki bør man valse skjerm. Dette skal gjøres til uka. Ved fullt rattutslag tar dekka såvidt borti innerskjerm. Det var litt stivere enn 17" for å si det sånn, særlig med coilovers, men helt brukbart :)
 #331060  av Geir
 
Felger på plass her også :-)
9,5" bredde bak. ET35.
9,5" bredde bak. ET35.
056.jpg (85.35 kiB) Vist 5742 ganger
058.jpg
058.jpg (125.73 kiB) Vist 5742 ganger
Sist redigert av Geir den 23 jun 2009 16:22, redigert 1 gang totalt.
 #331061  av Geir
 
QuiNlan skrev:Da var endelig felgene på plass. Litt dårlig bilde men. Dimm på felg. 19x8,5 ET45. Dimm på dekk. 235/35 R19
Bilde 139.jpg
Ikke noe problem å kjøre med dette hvis man kjører stort sett rett fram. Skal man ha folk baki bør man valse skjerm. Dette skal gjøres til uka. Ved fullt rattutslag tar dekka såvidt borti innerskjerm. Det var litt stivere enn 17" for å si det sånn, særlig med coilovers, men helt brukbart :)
Passa bilen. Ingen tvil! Pent 8)
 #331071  av QuiNlan
 
Takk det samme!

Hadde sykt lyst på kantfelg selv, men det blir så mye styr og trøbbel at det gadd jeg rett og slett ikke. Skal man ha noe kant så må man jo ned i minst ET35 og nedover, noe som det blir trøbbel av. Var dog GOD plass mellom bremsekloss og felg bak med ET45

St.Hansaften kom litt brått på, så jeg tror jeg tar meg en laang kjøretur nå i penværet.
 #331163  av galx
 
QuiNlan skrev:Takk det samme!

Hadde sykt lyst på kantfelg selv, men det blir så mye styr og trøbbel at det gadd jeg rett og slett ikke. Skal man ha noe kant så må man jo ned i minst ET35 og nedover, noe som det blir trøbbel av. Var dog GOD plass mellom bremsekloss og felg bak med ET45

St.Hansaften kom litt brått på, så jeg tror jeg tar meg en laang kjøretur nå i penværet.
Ser veldig bra ut Quinlan ! Grattis :)
 #331164  av galx
 
Geir skrev:Felger på plass her også :-)
Nesten alt kler den smukke :) Hehe. Fete felger, rett og slett. Ikke for mye og ikke for lite.
 #331192  av QuiNlan
 
galx skrev:
QuiNlan skrev:Takk det samme!

Hadde sykt lyst på kantfelg selv, men det blir så mye styr og trøbbel at det gadd jeg rett og slett ikke. Skal man ha noe kant så må man jo ned i minst ET35 og nedover, noe som det blir trøbbel av. Var dog GOD plass mellom bremsekloss og felg bak med ET45

St.Hansaften kom litt brått på, så jeg tror jeg tar meg en laang kjøretur nå i penværet.
Ser veldig bra ut Quinlan ! Grattis :)
Takk for det du. Gleder meg til å få den valset og få den litt nedpå igjen, ikke det at den er så fryktelig høy akkurat nå. Merket forskjell ifra 17" for å si det sånn mtp konfort. Rista godt, hehe.
 #331343  av QuiNlan
 
Det gjør seg med tte-leppe ass. Passet bra med de felgene og. Har selv kikket en del på dem.
 #331390  av galx
 
QuiNlan skrev:Det gjør seg med tte-leppe ass. Passet bra med de felgene og. Har selv kikket en del på dem.
Pent med TTE-leppe, bilen over har hel TTE-fanger/front. :twisted: :mrgreen:

slasken skrev:da va de kommet på bilen til slutt :D
Pen bil !
Er det Vertinifelger ?
Hvilken størrelse og innpress gikk du for ?
 #331460  av slasken
 
galx skrev:Pen bil !
Er det Vertinifelger ?
Hvilken størrelse og innpress gikk du for ?
Takker før den, men ligg nu enda langt bak deg da :P
Er Vertini Riviera S felger.
18/7,5/245 trur jeg det var :P husker ikke helt nu, er for trøtt til det så :P
 #331470  av galx
 
slasken skrev:
galx skrev:Pen bil !
Er det Vertinifelger ?
Hvilken størrelse og innpress gikk du for ?
Takker før den, men ligg nu enda langt bak deg da :P
Er Vertini Riviera S felger.
18/7,5/245 trur jeg det var :P husker ikke helt nu, er for trøtt til det så :P
Okej. :D Rivierafelgene er meget bra. 245..bra bredde. Hvis du finner ut av innpresset på felgene/profil osv, hadde det vært fint. Driver å spekulerer litt selv.
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16