TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • jonarnes Celica ST162 *Masse bilder*

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #327351  av FireFox
 
hehe, nei du det aner jeg ikke :) antar at du ikke vil selge den uansett :p
Fikk du forresten eu-godkjent den med de stolene?
 #327491  av FireFox
 
Fikk ikke gjennom min med andre stoler gitt ;)
 #327509  av Anders gullstein
 
Kan være noe E-merking på dem. Samme stoler som man finner i Integra Type R dette, men mulig han som gjorde godkjenningen ikke viste bedre.
 #372293  av Phinex
 
Skjer det noe mer spennende med denne... ? :roll:
 #372299  av jonarnes
 
Skjer ikke så mye spennende med denne.
Har masse deler som ligger klar til lakkering.
Er ikke pengene det står på, men heller prioriteringer.Skal bygge garasje pluss holder på med 2 stk subaru Legacyer :wink:
Bilen står meget godt lagret så det er ikke noe problem.

Må også legge til at denne bilen er en drøm å kjøre etter oppgraderingene i understellet 8)

Her er et bilde som jeg ikke har lagt ut.
Bilde
 #372316  av FireFox
 
Du får si ifra hvis du skal selge den da :P
 #372583  av Anders gullstein
 
Har kjøpt meg et bra eksemplar av en AT160 Celica. Hadde en som delebil for ett par år siden, og likte den veldig godt. Når en på arbeid skulle selge sin, så falt jeg for fristelsen. Litt over 100 000 km på telleren, fullt servicehefte (!) og minimalt med rust :) . Er helt orginal bortsett fra 16" på sommerhjulene. Blir litt fristet til å gjøre noe små ting med den også :)
 #372622  av Anders gullstein
 
Nei, ikke helt som ny, men veldig bra for alderen. Skal ikke gjøre så mye med den annet enn å holde den i stand siden MR2\n er hovedbilen, men kunne tenkt meg å fått den senket med litt stivere demping. Var litt myk da jeg prøvekjørte den. Skal ta noe rust på ene hjulbuen bak og sette på noen skvettlapper bak i første omgang, samt fikse en lekk eksospakning og pakninger rundt fordeler.
 #414904  av jonarnes
 
Passion is back :D Har jo tatt ut celicaen :wink:

På tiden å bytte frostvæske og Bremsevæske (ATE racing blue)
Bilde

Ved siden av min brors Isuzu
Bilde

Her er jeg på Eu kontroll. Eneste som må byttes er høyre fremme hjullager
Bilde

Da er det bare å bytte lager.
Bilde

Bilde
 #414989  av Holger
 
Fortjener ny lakk siden den er så strøken under ja :D Bra å grundig jobb du gjør, sånt liker vi! 8)
 #414996  av sleeper
 
Holger skrev:Fortjener ny lakk siden den er så strøken under ja :D Bra å grundig jobb du gjør, sånt liker vi! 8)

Eller en 3sgte?
 #414997  av Holger
 
definitivt 8) å trekk på alle 4