TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Lexus IS200 med 3,5l supra motor. Update lakk+video..

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #312339  av Zupra
 
Supramk3turbo skrev:Kjempe greier, da er det bare å stå på videre. Går fort mot sommer nå vettu... :D
Ja går veldig fort mot sommeren nå. alt for fort som vanlig.. :D
Neo skrev:Hei hei zupra :D .. Blir spendende og se deg på banen i år med litt grommere motor enn sist gang :twisted: .. Får håpe alt fungerer feilfritt denne gangen..
Hei.! Takk... ja håper også at 2009kan bli et litt bedre år for meg ja.. Hehe..
grommere motor var kanskje å ta litt i.. men tror vi har funnet en bra oppskrift og har gjort en del endringer både med tanke på veiv, lager og råder.. faktisk.. litt lettere masse innvendig i motoren..
mr2storbrua skrev:Har du tenkt deg til Rudskogen i år eller? Hadde vært morro å sett den live.
Hei.. Ja planen var og satse på en tur sørpå iår. Nå blir vel julitreffet på vålerbanen regner jeg med..
Og får og være helt ærlig så frister ikke det.. Mulig jeg er bortskjemt på ACR altså.. 8)
Men kjørte Vålerbanen både den nye og gamle delen i okt.. Og var bra det, men ACR er bare SÅÅÅÅÅ mye bedre..
Så tror Mantorp er høyaktuelt.! :twisted:
 #312394  av Neo
 
hehe skulle ikke du borre den opp fra 3.4 til 3.5? :twisted: .. må da vell få litt ut av dette? :wink: ..
blir i allefall spendene og se, kanskje håpe på noen runder i norges grommeste lexus i år hehe? :oops:
 #312421  av Neo
 
galx skrev:Heisan hoppsan.
Skal vi kjør om kapp :shock: , hehe ?
Håpe du får mer glede av asfaltkillern din i år. Er du i rute til ACR ?
du kan jo få sitte på meg galx litt på banen så prøver vi og kjøre ræva denne bilen med BARE 1300NM :wink:
 #312424  av Zupra
 
Neo skrev:hehe skulle ikke du borre den opp fra 3.4 til 3.5? :twisted: .. må da vell få litt ut av dette? :wink: ..
blir i allefall spendene og se, kanskje håpe på noen runder i norges grommeste lexus i år hehe? :oops:
Hehe.. joda kanskje litt. men mer krefter er ikke målet.. det er det nok av.. :D
Ja sier som ifjor, vis bare bilen fungerer så er det ikke noe problem med noen runder. :wink:
galx skrev:Heisan hoppsan.
Skal vi kjør om kapp :shock: , hehe ?
Håpe du får mer glede av asfaltkillern din i år. Er du i rute til ACR ?
håper jeg å.. :) ja ser ut som jeg er rimelig greit i rute til ACR. motor er forsåvidt klar til og settes ihop.
venter på dogbox kassa, ellers så er det karroseri og det bør være klar til lakk om ca 3uker. og på den tiden skulle buret vært ferdig bygget også. så dette bør gå greit.. :D
2 dørs IS200 :twisted: blir tøft det..

[/quote]du kan jo få sitte på meg galx litt på banen så prøver vi og kjøre ræva denne bilen med BARE 1300NM :wink:[/quote]

hehe.. ja vis jeg har like mye uflaks iår, så bør dere klare og kjøre greit ifra meg på banen, siden jeg mest sannsynlig kommer på trekk bilen.. :mrgreen:
 #312664  av galx
 
Hehe..men får håpe du slipper å stå på planet rundt banen. Tvi tvi. Blir spennende å se hva du har gjort karrosserimessig. 2 dørs..? Tøft ! Kan bare tenke meg du har gjort en del arbeid med det der.

Ja, Neo - vil gjerne sitte på deg. Blir skøy med treff igjen. Gleder meg. Får håpe du også får bilen ferdigrigget med ny eksos før rundetidene skal gruses av deg :mrgreen: . Har litt lyst å ta min også på banen. Har jo bremsene i orden i allefall, hehe.
 #312666  av Neo
 
galx skrev:Hehe..men får håpe du slipper å stå på planet rundt banen. Tvi tvi. Blir spennende å se hva du har gjort karrosserimessig. 2 dørs..? Tøft ! Kan bare tenke meg du har gjort en del arbeid med det der.

Ja, Neo - vil gjerne sitte på deg. Blir skøy med treff igjen. Gleder meg. Får håpe du også får bilen ferdigrigget med ny eksos før rundetidene skal gruses av deg :mrgreen: . Har litt lyst å ta min også på banen. Har jo bremsene i orden i allefall, hehe.
hehe det var vell å ta litt hardt i med rundetider? :wink: .. men må teste litt utpå :D ..
ja er bare lykter og eksos så gjenstår nå så skal nokk bli ferdig.. ja ta din utpå når det ikke er så stor trafikk der..

zupra: skal du ha 2 dørs bil nå?.. nice det gleder jeg meg til og se, stå på :D
 #312702  av TTM
 
2 dørs og bredding? :shock: Dette blir kult! Er det noen som har gjort noe sånnt før?

Dette MÅ jo bli en av di grommeste, IS'ene som finns? Hvordan farge blir det? Hadde vært kult å laga noe i photoshop for å se sånn ca. hvordan den blir. Jeg er spennt!
 #312705  av Supramk3turbo
 
Ja, det er jo ikke tvil om at det ihvertfall blir Norges/Skandinavias grommeste is200. Fortjener litt mere oppmerksomhet denne :)
 #312929  av Zupra
 
TTM skrev:2 dørs og bredding? :shock: Dette blir kult! Er det noen som har gjort noe sånnt før?

Dette MÅ jo bli en av di grommeste, IS'ene som finns? Hvordan farge blir det? Hadde vært kult å laga noe i photoshop for å se sånn ca. hvordan den blir. Jeg er spennt!

Nei. er nå ikke så mange som har gjort det før. Vet ikke om noen gatebiler eller vanlige biler der dette er gjort.

Ja hadde vært veldig kult og fått photoshoppa noe slikt ja.

hvem kan dette? Fargen er type skyline grå. gunmetal grey.
Ellers så blir den 2dørs med bredding fremme og bak. mest bak selfølgelig. :wink:
 #312931  av Zupra
 
Supramk3turbo skrev:Ja, det er jo ikke tvil om at det ihvertfall blir Norges/Skandinavias grommeste is200. Fortjener litt mere oppmerksomhet denne :)
Ja. vi får se hvordan det går denne sesongen, vist jeg får bilen til og fungere slik den skal og alt blir ferdig så kan det vel være at det blir noe oppmerksomhet rundt denne.. Men jeg er ikke akkurat typen som ringer rundt til bil blader og spørr om de vil ha reportasje om denne.. 8)
litt for lite PR syk til det.. Men vist alt blir ferdig så synes jeg hvertfall bilen fortjener det.
men husk :!: Jeg bor i Nord vettu.. for mange så virker det som om de tror at det skjer lite nord for sinsen.. :lol:
Ikke noe ondt mot dere som bor sørpå altså... :wink:
 #312937  av Zupra
 
Tevosupra skrev:Den kommer nok i flere bilblader;)
Men skal mann selge et produkt, må mann jobbe med det;) hehe, bilblader V.S nye sponsorer..?


:)

Så sant så sant..

Og sponsorer er bestandig aktuelt.. for som du også vet så går kronern fort ut av kassa med slike prosjekt.. :wink:
Men føler også at man må velge litt sponsorer med omhu..

Orker liksom ikke klistre navne til et firma over hele bilen for en tusenlapp.. :D hehe...
 #312968  av Morten
 
Husker jeg feil om denne hadde norske skilter en gang i tiden? Føles det ikke litt rart å gå i gang med noe så radikalt som å bygge om til 2-dørs på den i forhold til å skaffe en til som kun er momsa inn, kanskje en småbulka fra tyskland eller noe til å gjøre disse karrosseri tingene med, for så å flytte over motor osv til den etterpå? Er jo betalt en god del penger til staten for de skiltene/mulighet for skilt fra før mener jeg, og de vil du jo effektivt gi slipp på ved å gjøre noe som så til de grader ikke kan gjøres om igjen? Ikke misforstå meg, 2-dørs er en tanke jeg liker :wink: Stusser bare på å "drepe" en bil med salgsverdi kanskje 150k om orginalbitene ble montert tilbake i forhold en til 50-70k. :lol:
 #312969  av Zupra
 
Morten skrev:Husker jeg feil om denne hadde norske skilter en gang i tiden? Føles det ikke litt rart å gå i gang med noe så radikalt som å bygge om til 2-dørs på den i forhold til å skaffe en til som kun er momsa inn, kanskje en småbulka fra tyskland eller noe til å gjøre disse karrosseri tingene med, for så å flytte over motor osv til den etterpå? Er jo betalt en god del penger til staten for de skiltene/mulighet for skilt fra før mener jeg, og de vil du jo effektivt gi slipp på ved å gjøre noe som så til de grader ikke kan gjøres om igjen? Ikke misforstå meg, 2-dørs er en tanke jeg liker :wink: Stusser bare på å "drepe" en bil med salgsverdi kanskje 150k om orginalbitene ble montert tilbake i forhold en til 50-70k. :lol:
Joda da husker du rett. og det har den fortsatt.. Joda innser at dette er en smule radikalt men. det er gjort så mye med denne bilen slik som den
er nå at jeg ikke orker og kjøpe en anne for så og selge denne. Er jo greit med skilt de få gangen jeg skal kjøre på vei med bilen.. :)

Men tanken har streifet meg.. men gidder ikke det.. jeg vil ha skilt og bruke denne bilen siden det er lagt så mye arbeid i akkurat denne..
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 14