TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Lexus IS200 med 3,5l supra motor. Update lakk+video..

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #338949  av Zupra
 
kan si at den har skilt ja.!
men ombygging ikke godkjent.

er ikke bak seter i den nå, og det er bur i den.. så vanskelig og goskjenne den som den er nå, må da gjøres noen forandringer.
 #358258  av Zupra
 
Hei folkens.
nå er sommeren hær og sommertreffet er rett rundt hjørnet. Fikk ikke solgt bilen i vinter, men det er jeg faktisk glad for nå som sommeren er her. Har fått min først test tur for sommeren og alt funket helt strålende.

bestemte meg for at jeg ville ha ny lakk på bilen, så når er bilen ferdig nedpusset og klar for ny lakk utvendig.
har også gjernet de "klassiske" tåkelyktene som er på IS200 på bag.luken. er spent på hvordan det blir og se ut.
blir ikke motorrom da jeg ikke orker eller har tid begynne ta ut motor. Bilen er ferdig lakkert over helgen.
SÃ¥ kan knipse noen bilder av bilen da vis d er stemning for det.

fargen blir bmw silver grey metallic for de som er litt kjent med den. tror det blir riktig så fint. :D
ellers er det bare små endringer som blir gjort iår. har noe flere ikeya deler som skal på fremme med nye armer osv.
har snekret sammen en brannvegg inne i bilen for sikkerhets skyld. Ny catch tank for åndingen med filter, da den andre fungerte alt annet en bra. Har et håp om og rekke og montere elektrisk servo men er ikke sikkert tiden strekker til.

ellers så er jeg sterk og klar for treff. og håper på fint vær og god stemning med likesinede. :mrgreen:
 #358300  av Zupra
 
Her er litt bilder av bilen fra idag, blir sendt til lakkern imorgen tidlig.
er veldig spent på resultatet. Er alltid vanskelig og velge farge så man får bare håpe man har gjort det rette valget.
Vedlegg
lex1.jpg
lex1.jpg (137.24 kiB) Vist 2161 ganger
lex2.jpg
lex2.jpg (132.41 kiB) Vist 2161 ganger
 #359131  av Zupra
 
NÃ¥ jeg begynt montering av lexusen. har enda litt igjen. men her ser dere litt hvordan resultatet blei.
jeg er veldig fornøyd med farge valget...
Vedlegg
nylakkert lexus.jpg
nylakkert lexus.jpg (131.49 kiB) Vist 2104 ganger
 #359158  av Zupra
 
Amund skrev:Feit farge, ingen tvil om det :mrgreen:
Takk
ST205RR skrev:fin farge,har du flere bilder ?
Ja jeg har et til ikke noe særlig bra men.

kommer flere bilder etter verksted besøk.. :)
Vedlegg
nylakk lexus 2.jpg
nylakk lexus 2.jpg (135.08 kiB) Vist 2084 ganger
 #359214  av Stiansen
 
Det må jeg si Vegard.. Du kunne ikke valgt en penere farge enn det der.. Meget bra valg, gleder meg til å se den på Acr nå :) er vel en del dekk som får møte døden tenker jeg, hehe
 #359321  av Zupra
 
MOTORSPORTHUSET skrev:knall akkurat som fra gran turismo3.
hehe.. ja det lignere faktisk litt ja. :wink:
Stiansen skrev:Det må jeg si Vegard.. Du kunne ikke valgt en penere farge enn det der.. Meget bra valg, gleder meg til å se den på Acr nå :) er vel en del dekk som får møte døden tenker jeg, hehe
takk takk. Ja håper på godt vær og ellers fine forhold så blir det nok noen dekk som skal til dekk himelen.. :wink:
 #359322  av Zupra
 
Har fått gjort litt idag også.
Hadde montert IKEYA delene bak til ifjor. men fikk igår satt på delene på fremme.

Har tenkt og kjøre litt med noen toyo proxes r888 for og se om det blir feste og kanskje litt rundetider.
Men mitt største problem er at de org. K-sport Coiloverene kommer med så slakke fjærer at det er FÆLT!

så vis noen har fjærer som passer til k-sport coilovere med 300 - 500 så er jeg interresert. :D
er for dårlig tid til og bestille. :?
Vedlegg
IKEYA understell.jpg
IKEYA understell.jpg (244.12 kiB) Vist 1960 ganger
 #359661  av Zupra
 
Bilen klar.. sommertreff Arctic Circle Raceway neste stopp.. :D
Vedlegg
bilde.jpg
bilde.jpg (124.2 kiB) Vist 1918 ganger
lexus.jpg
lexus.jpg (117.48 kiB) Vist 1918 ganger
lexus bak.jpg
lexus bak.jpg (121.4 kiB) Vist 1918 ganger
lexus bak 2.jpg
lexus bak 2.jpg (111.1 kiB) Vist 1918 ganger
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14