TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Lexus IS200 med 3,5l supra motor. Update lakk+video..

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #323734  av tojo
 
Blir morro å se Lexusen live igjen på ACR :P

OBS: SHS Performance lagt til i motor/motorverksted listen: posting.php?mode=edit&f=50&p=153114
 #323750  av DanielJ
 
Gleder meg sykt til å se bilen din igjen :D Vi får bare håpe denne sesongen går bedre enn forje!
Legg ut bilder...........
 #323758  av Zupra
 
Hei. dere kan være trygg på at jeg gleder meg sykt mye til sesongen starter, og håper bare at jeg får vist lexusen fra en litt bedre side iår.
:D

Hadde man hatt en problemfri sesong så er jeg sikker på at mange vil få øyne opp for bilen..

PS. har lettet bilen ca 250kg siden ifjor også.. så det burde love godt :wink:
 #323787  av galx
 
Hehe, det var det kameraet ja. Det glemmer man gjerne av når man har det gøy.
Syns du oppdaterte godt jeg :)
Gleder meg sinnsykt til å se Lex'n i aksjon på banen. Blir å filme i år også + at Danielj er Sommertreff's faste fotograf. Kan love mange bilder + og filmsnutter av doningen din.

Lykke til videre med arbeidet. Sleng ut noen teasere av bilder dersom du får anledning ;)
 #323814  av Zupra
 
Thecelicafan13 skrev:Satser du på Våler i juli da? :D
Ja. hadde vært morro det. Skal ha en annen bil dit ned som Arctic trucks skal bruke.

En blå Hilux 3,0 aut. Som er MEGET ombygget.. Denne skal Arctic Trucks i samarbeid med militæret bruke i den anledning.

Så kunne vært artig og hatt med Lexusen og.. :)

Kanskje et dårlig svar. men beklager jeg tør ikke planlegge noe etter alt som skjedde ifjor. :shock:
 #323818  av Zupra
 
galx skrev:Hehe, det var det kameraet ja. Det glemmer man gjerne av når man har det gøy.
Syns du oppdaterte godt jeg :)
Gleder meg sinnsykt til å se Lex'n i aksjon på banen. Blir å filme i år også + at Danielj er Sommertreff's faste fotograf. Kan love mange bilder + og filmsnutter av doningen din.

Lykke til videre med arbeidet. Sleng ut noen teasere av bilder dersom du får anledning ;)
hoi hoi..
høres bra ut. satser på en kjempe sesong iår. og mye bra banekjøring. har jo lovet både deg og danielj
at dere skal få sitte på i sexusen... Så satser på at vi får brukt opp noe dekk iår ja.. :P

skal prøve huske ta me kamera neste gang jeg stikk bort i garasjen..
 #323842  av Neo
 
Zupra skrev:
galx skrev:Hehe, det var det kameraet ja. Det glemmer man gjerne av når man har det gøy.
Syns du oppdaterte godt jeg :)
Gleder meg sinnsykt til å se Lex'n i aksjon på banen. Blir å filme i år også + at Danielj er Sommertreff's faste fotograf. Kan love mange bilder + og filmsnutter av doningen din.

Lykke til videre med arbeidet. Sleng ut noen teasere av bilder dersom du får anledning ;)
hoi hoi..
høres bra ut. satser på en kjempe sesong iår. og mye bra banekjøring. har jo lovet både deg og danielj
at dere skal få sitte på i sexusen... Så satser på at vi får brukt opp noe dekk iår ja.. :P

skal prøve huske ta me kamera neste gang jeg stikk bort i garasjen..
sexusen? :wink: .. hehe passer jo bra det å :mrgreen: ..
jeg får ikke gleden av og se bilen din på vårtreffet, men håper du stiller på høst treff? :mrgreen: ..
håper du har ett ledig sete da også 8) (smiske) :wink:
 #323845  av Zupra
 
Neo skrev:
Zupra skrev:
galx skrev:Hehe, det var det kameraet ja. Det glemmer man gjerne av når man har det gøy.
Syns du oppdaterte godt jeg :)
Gleder meg sinnsykt til å se Lex'n i aksjon på banen. Blir å filme i år også + at Danielj er Sommertreff's faste fotograf. Kan love mange bilder + og filmsnutter av doningen din.

Lykke til videre med arbeidet. Sleng ut noen teasere av bilder dersom du får anledning ;)
hoi hoi..
høres bra ut. satser på en kjempe sesong iår. og mye bra banekjøring. har jo lovet både deg og danielj
at dere skal få sitte på i sexusen... Så satser på at vi får brukt opp noe dekk iår ja.. :P

skal prøve huske ta me kamera neste gang jeg stikk bort i garasjen..
sexusen? :wink: .. hehe passer jo bra det å :mrgreen: ..
jeg får ikke gleden av og se bilen din på vårtreffet, men håper du stiller på høst treff? :mrgreen: ..
håper du har ett ledig sete da også 8) (smiske) :wink:
kor synd da..
stiller på høsttreff. forhåpentligvis med en bil som funke..
klart jeg har et ledig sete.. :wink:
 #323913  av Neo
 
:mrgreen: .. får håpe høst treffet blir like bra som vårtreffet.. angrer som fan at jeg går glipp av dette allerede
 #325071  av Zupra
 
TTM skrev:Nå nærmer sessongen seg med stormskritt. Hvordan ligger du ann?
Er nok ikke bare meg som er spennt på hvordan det blir med breddingsprosjektet ditt. :wink:
Hei. Som vanlig så skjerer det mye seg i siste liten. glassfiberen som jeg har ventet månedsvis på ser det ut som jeg ikke får før juni/juli.
altså for lite tid til noe montering av dette.. :( så satser på og bredde de skjermene som står på bilen. hvor bra det blir er jo en annen sak. men bør blir bedre ihvertfall.

Ellers så ligger jeg passelig godt ann i løypen. men tiden går fort nå.. :)
hadde tenkt å ha den ferdig til drag'en som er i tromsø 30mai. delta der for morroskyld.
 #330200  av Zupra
 
Oppdatering:

Ble ferdig med bilen før ACR akkurat i tide.

Fikk kjørt bra på fredagen og bilen funket stygg bra.

Motor gikk jevnere og bedre en tidligere og dogbox kassn var tett og fin i giringene..

Jeg stoppet kjøringen på slutten av fredagen. da jeg har en misstanke om at de som har slipt veiva etter raset ifjor har lagt for lite klareing mellom råder og veiv, slutte da for og være sikker på at motor ikke raset.
Nådde heller ikke få laget en catchtank som kunne ta opp all åndeingen. ble litt av det når man er på turtallsperra et par ganger iløpet av kjøringen.. :D

Nå som jeg er vel hjemme så blir det oljeskift og jeg skal ta ut motor og sjekke klaringen på veiva. Vis det er for lite så blir det litt sliping og montere sammen igjen, satster på og få brukt bilen på nytt om 2uker..

Når det gjelder bredding osv så venter jeg ennå på glassfiber deler som jeg ikke har fått.
Understell blir det IKEYA Formula som sagt tidligere, dette er ennå ikke kommet.

Har også bestilt med nye felger til slicks. 17"
Team Dynamics S2000 Hvite.
8 x 114,3 35 innpress fremme
9 x 114,3 45 innpress bak.

ps de på bildet er sølv. mine blir hvite..
tror det blir tøft, gjerne kom med meninger..! :wink:
Vedlegg
proetc.jpg
proetc.jpg (13.43 kiB) Vist 2183 ganger
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14