TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • hellakkering av mr2 i drammen/oslo omrÃ¥det

  • Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc
Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc
 #286470  av JK86
 
hei da har jeg bestilt nytt styling sett til bilen min og tenkte jeg sku gi hu litt ny lakk før sommeren også. den er svart metallic nå og skal fortsatt ha det etter lakk er ferdig(bare friske den opp og lakke styling sett) men dette koster jo sitt om dagen. noen som veit om noen som gjør dette billig og bra. eventuelt svart. :D
 #286473  av Supramk3turbo
 
Du kan høre med Autolakk i Drammen, de ligger bak Opel, samme lakkerings verksted som opel bruker, de har ihvertfall bra omtale, bra priser, og jeg har ingen dårlig erfaring med de...
 #286484  av JK86
 
takk for godt råd. skal ringe de etterpå. noen flere forslag så jeg har noen muligheter?
 #286485  av KennethA
 
Husker ikke helt hva han heter, men lurer på om det var noe i nærheten av Jon Gullhaugen? Uansett, han holder til på Ytterkollen mellom Drammen og Mjøndalen. De som har kjørt forbi der har sikkert sett det hvite huset hans med 2 garasjer, lakkeringshall og svart H2 i hagen. Svart metallgjerde. Knallflink og har gjort noen jobber for meg.

Angående han og svartarbeid stiller jeg meg nøytral, ihvertfall på et offentlig diskusjonsforum på internett, men det er sikkert bare å stikke innom å ta noen ord. Hyggelig fyr. Gla i brunt brennevin tror jeg. ;-)
 #286486  av JK86
 
hehe ok. skal planlegge en visitt i løpet av uka og prate litt tror jeg. bare se om jeg finner han da... takk for tips...