Hadde ikke Nikko på forumet noe kanaler liggende? kjøp av han, kapp av ca 20 cm framfor der det er rust, og kapp av tilsvarende bit på den nye kanalen. Så punkter du den på. Det er noe skumgummi dritt inni kanalene på MR2. fuktfelle av en annen verden, og ikke minst brannfelle om du bare begynner å klatte i vei med sveiseapparat. fatter ikke hva de tenkte på hos toyota.. så dra ut skumgummien før du drar fram sveise apparat i allefall. Så punkter du på kanalstykket med et par cm mellom punktene. Du må sjekke at det ikke er rust helt bakers på kanalen på det punktet kanalen stikker utenfor karosseriet og går ut i hjulbuen og går sammen med innerskjerm. litt vanskelig å forklare. Men der ligger et område som er veldig utsatt for steinsprut, pluss det samler seg mye dritt der. Det er rett under inspeksjons hullene til kanalen.. etter du har sveiset på kanalstykket bruker du en 360 grader sprøytedyse som du stapper så langt inn som du kommer, og pøser på med rustmiddel mens du drar slangen sakte ut av hullet. Deretter er det bare å gå i gang med kose arbeidet for å få alt fint.