TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • avsluttet prosjekt

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #341280  av galx
 
Heisan. Joda, radiatorpanelet i karbon er påmontert. Ser selv i tråden min at jeg faktisk har glemt å legge ut bilde av det. Jeg måtte modifisere det ganske kraftig, men det ble orntlig bra til slutt. Fikk mye mindre støv og dritt inn i motorrommet med radiatordekslet, det var en av hovedårsakene til at jeg gikk til anskaffelse av det også..

Jeg hadde planer om å montere speilhus i karbon, men gikk bort i fra det. Ble rett og slett for mye av det gode.
Jeg har heldigvis veldig fin lakk, men så er mye opplakkert på bilen. Er nøye med lakkrens, polering og forsegling av lakken + at jeg unngår så langt som mulig å kjøre nært biler som hiver opp etter seg. Vi har også mye drittveier her i nord, så det må til :( .
Karbon bagasjelokk har jeg også i tankene, men vil vurdere det i løpet av høst/vinter da jeg nå er ,sånn litt, på utkikk etter en nyere bil (nytt prosjekt) og større bolig. Må ha litt andre utfordringer nå :wink:
Blir det bytte av bil, må jeg selge Lex'n :| :| :cry:

Du får lage det en liten prosjekttråd du også ;) Hold meg oppdatert :mrgreen:
 #343010  av galx
 
Fredrico skrev:Hva skjedde med radiatorpanelet? Har en del carbonstasj som ligger hjemme å venter på meg nå. Radiatorpanel, girkule, speildeksel og to plater som jeg vurderer å tilpasse til interiøret. Vurderer også å bestille bagasjelokk og panser. Men tror jeg må prioritere litt lakk først.. Er jo ikke grenser for hvor mye steinsprut man får på disse nydelige vestlandsveiene :evil:


Radiatorpanelet + litt til.

Tok noen filmsnutter av lydbildet etter byttet av eksos helt frem, men det ble for rett og slett for mye av det gode da jeg stod inne i garasjeanlegget :twisted: . Får gjøre noen nye forsøk ute i det fri.
Vedlegg
DSC_6067.JPG
DSC_6067.JPG (212.9 kiB) Vist 1761 ganger
DSC_60692222.JPG
DSC_60692222.JPG (198.11 kiB) Vist 1761 ganger
 #343017  av Neo
 
jævlig bra galx, rått :mrgreen:
 #343773  av Fredrico
 
Du er tydeligvis litt carbonfiksert du også, rattet mitt er litt slitt. Kom over denne godbiten her så måtte bare slå til.

Bilde
 #347668  av galx
 
Fredrico skrev:Du er tydeligvis litt carbonfiksert du også, rattet mitt er litt slitt. Kom over denne godbiten her så måtte bare slå til.

Bilde

Nice nice :twisted: :twisted:
Hvor fikk du tak på dette da ?
 #347691  av Fredrico
 
Fikk kjøpe den av en JDM guru på my.is forumet.. Kostet noen kroner, men verdt det etter min mening =D
 #347692  av galx
 
Fredrico skrev:Fikk kjøpe den av en JDM guru på my.is forumet.. Kostet noen kroner, men verdt det etter min mening =D
Kuult, liker JDM guruer. Fant ingen hverken på eBay.com eller eBay.uk. Må sjekke litt rundt ja.
 #348069  av Neo
 
frister og kjøpe galx, frister noe så jævlig :wink: ..

vil jo helst ha tilbake min egen bil men hehe det kommer jo ikke til og skje :wink: .. skal nå legge hiluxen ut for salg så får jeg se hvor det går, du hører nå fra meg :D
 #348090  av galx
 
Neo skrev:frister og kjøpe galx, frister noe så jævlig :wink: ..

vil jo helst ha tilbake min egen bil men hehe det kommer jo ikke til og skje :wink: .. skal nå legge hiluxen ut for salg så får jeg se hvor det går, du hører nå fra meg :D

Den er god Neo, du er jo liksom litt "onkel" til Lex'n min. :) Vi høres i ny og ne :)
 #348157  av Neo
 
hehe ikke dum den :wink: ..

tørr jeg spørre om dette blir noe av hva din neste bil blir? :D
 #348303  av galx
 
Neo skrev:hehe ikke dum den :wink: ..

tørr jeg spørre om dette blir noe av hva din neste bil blir? :D

Det er jeg rett og slett ikke sikker på enda.. Men det frister med en 250..men enda litt for dyr for meg. Må se om Lex'n jeg har per i dag blir solgt :wink:
 #348305  av Neo
 
ja den er dyr :shock: .. hehe ja vi får se hva vi finner ut, skal nå legge ut hiluxen når jeg kommer hjem imorgen og se hva utslaget blir.. har tenkt på den bilen din helt siden vi pratet på tlf sist :)
 #348521  av galx
 
Høres ut som en god plan. Kom gjerne en tur over fjorden for en testdrive :)
Vi blir garantert enig ;) Ring hvis du lurer på noe Neo, står til disposisjon vet du.
Glemte foresten å si at jeg nettopp har kjøpt to nye 6,5" bakhøytalere til bilen. Dem ligger enda nedpakket i esken, Audiobahn ;) Vi hørs.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11