TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • avsluttet prosjekt

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #290342  av galx
 
Avsluttet prosjekt
Sist redigert av galx den 26 aug 2011 16:40, redigert 12 ganger totalt.
 #290354  av larspronne
 
Fy fader, her snakker vi!

skryt skal du fader meg ha for den mest omfattende tråden noensinne her inne?

dritkult!

bilen ble badass som F den! fronten ble spesielt hissig, gjør seg utrolig bra med lakkerte front lykter - kunne tenkt meg deg selv på 250'n nå!

L.
 #290356  av Shorty28
 
Utrolig bra skrevet og ja NYDELIG bil :)

Elsker de side skjørtene og leppa bak. Og selvsagt fronten :) TTE er noe av det peneste på is 200

gratulere med godt utført jobb og en meget lekker bil
 #290358  av QuiNlan
 
Bra pen bil det der ja, carbonpanseret passet jo bra til fargen på resten av bilen og. Regner med at du ikke er _helt_ ferdig :)
 #290362  av DanielJ
 
Ble snasent dette her Galx!
Regner med at du ikke er _helt_ ferdig


Nei bilen er enda ikke helt 100%. På tirsdag i neste uke skal bremseskivene framme monteres, og Katlysator erstatter skal kjøpes inn. Blir sikker enda mer etter det, vi få se med tiden hva det blir :twisted:

Eller som Galx skrev.
Det neste som står på plakaten er å få skiftet ut hele eksossystemet, bort med katalysatorer
(3 stk.), kanskje mer senk bak. Kanskje vanker det et flexifuel-system også etter hvert – det fins nemlig. Men, dette kommer ikke med det første - nå vil jeg bare nyte å kjøre litt.
 #290364  av galx
 
Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger :)
Er selvfølgelig også fornøyd med bilen.
Bestandig artig med slike kommentarer :D
Sist redigert av galx den 21 mai 2008 11:02, redigert 1 gang totalt.
 #290367  av galx
 
QuiNlan skrev:Bra pen bil det der ja, carbonpanseret passet jo bra til fargen på resten av bilen og. Regner med at du ikke er _helt_ ferdig :)
Takk for det. Nja..nei ikke helt ferdig men jeg har kommet til det punktet man må begynne å bremse ned på bilens "utseende" slik at det ikke blir for mye av det gode. Karbonpanser gjør seg veldig godt til den fargen jeg har :) Kunne selvfølgelig ha tenkt meg en sprekere motor, men får ta sommeren og høsten til hjelp.
 #290369  av Supramk3turbo
 
"Bare" å slenge oppi en 2jz-gte det :lol: Virkelig pen bil du har ja...
 #290401  av galx
 
Har handlet panseret ho bsbildeler.no, all styling hos Toyota i Bodø, felg og dekk hos Adekk.no E
llers en god del gjennom Ebay, USA, Japan og England. :D
 #290403  av Geir
 
Det der ble vakkert, galx! Helt nydelig. Gratulerer :)
 #290406  av galx
 
Geir skrev:Det der ble vakkert, galx! Helt nydelig. Gratulerer :)

Takk for det Geir - fint du stakk innom her, gleder meg til å se ditt nye flagskip når du får den :D
 #290413  av Neo
 
fy fan galx for en stygg bil du fikk :wink: .. hehe nei dæven du skal ha skryt her, ble jo bedre enn jeg forestilte meg :mrgreen: ..
nydelig bil, alt passet jo fint her.. gjorde seg med felgene, slisset og borret skiver, og resten av stylinga.. skikkelig bad ass bil :mrgreen:..
den ble jo enda penere enn min bil, la merke til komentaren din at din bil lever i min haha den var god 8) .. blir gøy og se den i virkeligheten på sommertreffet :mrgreen:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11