TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Age of Conan, spiller du?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #291416  av OrIoN89

Spiller du AoC?

For de som ikke ved det så ga norske funcom ut ett stort multiplayer masse rollespill på nettet for litt over en uke siden. Dette er meget stort, og kommer til å komme langt i følge mange.

Jeg har spilt til forskjellige spill før, og fikk AoC i dag. Kanskje noe av det dummeste jeg kunne gjøre før eksamen, da jeg er veldig redd jeg vil bruke for masse tid på spillet, men men.. ^^, Spiller veldig sjeldent nå, og bruker den tiden jeg har på fritiden til å trene styrke osv., men nok om det.

Lurte bare på om det var mange som spilte det her, og hvordan det gikk i kombinasjon med jobb osv. Uansett, dette er ett nytt nasjonalmerke for norge (Har vel snart fler spillere alt enn det er befolkning i Norge alt,) som bør prøves ut. :)
 #291998  av angrykid

Kjøpte spillet sist torsdag, henta det ut og installerte det.. Spilte meg opp til lvl 32 tempest of set, og kjeder ræva av meg.. :| Det er ikke noe variasjon, det er ikke noe bra items, det er ikke noe bra gear.. Jeg vet ikke helt.. Virker veldig uferdig, men gameplay'et er helt greit.. Grafikken er sinnsyk, og verdenen som det er laget på, er bare hinsides svær.. :) så ja, dette kommer til å nå langt, om funcom gutta har fokus på rette stedet.. :)

Absolutt verdt å anbefale om 3-6 mnds tid.. :)
 #292022  av sindrejl

jeg er level 27 Dark templar og kjeder meg IKKE :) men klart det er mer "gøy" om man kjenner noen.. samtidig er skjermkortet mitt inne på reperasjon (får tilbake imårra) så har kjørt et hd3450 kort siste dagene og da blir spillet dritkjedelig. Har funnet meg selv å bare gå rundt og kikke på naturen jeg :P Elsker også kampsystemet :) Er peistøft med fatalityes (kappe huet av folk o.l). Elsker hvor mye blod og slikt det er i spillet, her har de ikke prøvd å skåne noen, men heller fokusert på å lage et godt voksent spill.

Jeg spiller på wildsoul om noen lurer ;)