TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Daniel HS' Celica Carlos Sainz

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #292990  av James
 
celica_st185 skrev:Du må ikke ha spacere med gjenger... Mine er HR og er med muttere :)
Ja, mine også er med muttere
 #293025  av GhostRider88
 

Takk takk... Er vel forrige eiers fortjeneste. Men ser vel mer strøken ut på bilder en i real life. Er et par små steinsprutskader som er flikket på da :( Men alt skal fikses :wink: Og synes den er litt matt i lakken i forhold til hva jeg vil ha...

Har du forresten noen tråd til bilder av din bil? Har en liten forkjærlighet til Mk2 skjønner du! :wink:
Noen steinsprut er ikke til å unngå når bilen er noen år og brukt.. skal den være fri for slikt, så må den nesten stå inne uten å bli brukt. Å hva er gøy med det :P

ja har en tråd om bilen min jeg også ;) her er den:

viewtopic.php?f=62&t=18134

Er forresten lakkbehandlet nå.. Har ikke tatt bilder av den etter det, men det kommer :) Skal bare montere motorlokk heisen og "E=MR2" merket :D
 #297354  av Daniel HS
 
Er en god stund siden disse ble tatt, men er vel på tide å legge de ut.
Takker Viktor-Andre Bjørkmann for bildene :-)

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde


Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
 #297355  av lexusmann
 
Fine felger på de siste bildene der... :D men du trenger spacere....eller andre felger...noe som fyller ut i alle fall.... :wink:
Men flott bil, altså!! :D :D
 #297356  av Daniel HS
 
lexusmann skrev:Fine felger på de siste bildene der... :D men du trenger spacere....eller andre felger...noe som fyller ut i alle fall.... :wink:
Men flott bil, altså!! :D :D
Hehe... 25mm pacere skal være på vei fra USA (Ebay er blitt min venn)... Så får se når jeg har dem her, håper på en gang neste uke, men vi får se hvor lang tid det tar...
 #302306  av Elstad
 
Har du noe mer planer for motor og interiør?
 #302319  av Daniel HS
 
Intøriøret er det ikke så alt for store planer for.
Men er vel bl.a
- Ratt
- Div. målere
- Hive inn ny CD spiller etterhvert
- Muligens Sportstoler
- Bør etterhvert bytte ut høytalerne fremme, tror de begynner å bli sliten etterhvert
- Sikkert noen flere småting jeg finner ut av etterhvert.


Motoren er det planer for ja, desverre koster alt penger, og er brukt en del penger på ferie og andre turer i sommer, reiser bl.a til Kroacia i morgen 8)

Men foreløpige planer: (Men tar nok en stund før alt er på plass :( )
- Eksos (Enten Blitz, HKS, eller Moongoose tror jeg, sikkert Aussie Downpipe og Cat-replacement)
- Luftfilter (Green filter eller noe tenker jeg)
- HKS SSQV dump
- Boostcontroller
- Turbotimer
- Forsterket toppakning
- FMIC

Og sikkert mer jeg har planer om som jeg ikke husker i øyeblikket. :)

Tips mottas med stor takk :D
 #302326  av James
 
Blir bra dette!
Kommer til å likne mitt opsett dette her da Daniel :wink: Men har heldigvis litt å ta igjen enda :mrgreen:
 #302339  av Daniel HS
 
James skrev:Blir bra dette!
Kommer til å likne mitt opsett dette her da Daniel :wink: Men har heldigvis litt å ta igjen enda :mrgreen:
Joda, men bare vent, skal ta deg godt igjen og gå laaangt forbi deg :twisted: :roll: (En vakker dag... håper jeg... :P )
 #302370  av Elstad
 
Daniel HS skrev:Intøriøret er det ikke så alt for store planer for.
Men er vel bl.a
- Ratt
- Div. målere
- Hive inn ny CD spiller etterhvert
- Muligens Sportstoler
- Bør etterhvert bytte ut høytalerne fremme, tror de begynner å bli sliten etterhvert
- Sikkert noen flere småting jeg finner ut av etterhvert.


Motoren er det planer for ja, desverre koster alt penger, og er brukt en del penger på ferie og andre turer i sommer, reiser bl.a til Kroacia i morgen 8)

Men foreløpige planer: (Men tar nok en stund før alt er på plass :( )
- Eksos (Enten Blitz, HKS, eller Moongoose tror jeg, sikkert Aussie Downpipe og Cat-replacement)
- Luftfilter (Green filter eller noe tenker jeg)
- HKS SSQV dump
- Boostcontroller
- Turbotimer
- Forsterket toppakning
- FMIC

Og sikkert mer jeg har planer om som jeg ikke husker i øyeblikket. :)

Tips mottas med stor takk :D
Jeg kjører med 3" HKS eksos fra turbo og 5 " stuss og det er jeg veldig fornøyd med. Blir ikke så mye bråk, veldig fin lyd
 #306191  av Daniel HS
 
Lekt meg litt med et gammelt bilde. 10 poeng til den som klarer å gjette hvilket kamera jeg har brukt, og hvilket redigeringsprogram jeg har brukt :P

Bilde
 #306222  av Daniel HS
 
Daniel_hoy skrev:Sony Ericsson K810i og du har brukt Photo DJ :wink:
10 Poeng til deg! :mrgreen:
 #318683  av Thomas S
 
Stilig bilde da :D
Men som sagt lengre oppe. Så å si alle Celicaer burde det vært påbudt med spacere bak :mrgreen:
Gamle bilen min hadde kun smaaaale ståfelger, så ikke bra ut nei :P
 #318711  av Daniel HS
 
Thomas S skrev:Stilig bilde da :D
Men som sagt lengre oppe. Så å si alle Celicaer burde det vært påbudt med spacere bak :mrgreen:
Gamle bilen min hadde kun smaaaale ståfelger, så ikke bra ut nei :P
På GTien var det ikke nødvendig med spacere i det hele tatt. De OZene (de med mange Eiker), på bildene hadde jeg på GTien, da slikket de akkurat hjulbuene perfekt! På denne er de nesten helt helt ute med 25mm spacere, kunne sikkert gått bittebittelitt lenger ut. Så at så og si alle Celicaer trenger spacere er nok ikke sant... Er stooor forskjell på st182 og st185 iallefall..