TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Daniel HS's Carlos Sainz prosjekt/worklog

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #296005  av Daniel HS
 
Thomas S skrev:Fikk du ikke uten det grusomme norges flagget? :P
Vist du ikke liker det selv da ;)
Planen var å bytte ut til helt "cleane" skilt både fremme og bak, men de er gått ut av produksjon fikk jeg beskjed om :( Evt. kunne jeg sette på hvite klistremerker, men det er glemme sak, ser bare jalla ut... Så får bli som det har blitt :wink:
 #296032  av Thomas S
 
Sant det :) Du kan jo kjøpe brukte japanske showskilt på EBay. Identiske til skiltene de bruker i Japan ;)
 #296034  av Daniel HS
 
Thomas S skrev:Sant det :) Du kan jo kjøpe brukte japanske showskilt på EBay. Identiske til skiltene de bruker i Japan ;)
Er vel ikke så lurt å bruke de på vanlig vei da :wink:
 #296064  av Roye
 
Hvilke felger er det du har på bilen på de første bildene?
 #296083  av Daniel HS
 
Roye skrev:Hvilke felger er det du har på bilen på de første bildene?
Disse?
Bilde

Er noen 15" Toyota felger, vet ikke så mye mer i grunn... Står iallefall 215.50R15 dekk på de...
Tenkte på?
 #296165  av Daniel HS
 
Gamlingen og min mor kom hjem fra Spania i dag. Med på lasset hadde de denne til meg. Godt fornøyd med den :mrgreen: Greit med foreldre som skjønner hva bilen betyr for en :)

Bilde

Fikk også en rød med sort skrift :wink:
 #296213  av Roye
 
Daniel HS skrev:
Roye skrev:Hvilke felger er det du har på bilen på de første bildene?
Disse?
Bilde

Er noen 15" Toyota felger, vet ikke så mye mer i grunn... Står iallefall 215.50R15 dekk på de...
Tenkte på?

Lurte bare...
De var egentlig litt kule, litt uvanlig fra andre mesh-felger.
Men det er vel ikke helt mesh-mønster heller.
 #296215  av Daniel HS
 
Roye skrev: Lurte bare...
De var egentlig litt kule, litt uvanlig fra andre mesh-felger.
Men det er vel ikke helt mesh-mønster heller.
Endelig en utenom meg som liker de felgene... :D Synes de kler bilen godt, men har stortsett bare møtt motstand blant folk :P Lyst å bruke dem som vinterfelger eller noe... Men nå står det vinterdekk på CS-felger...
 #296230  av Thomas S
 
Eg elsker de :mrgreen: Hadde bare bilen din vært mye lavere :P Hadde også passet utmerket på en eldre blodsenket Toyota :twisted:
 #296239  av Daniel HS
 
Thomas S skrev:Eg elsker de :mrgreen: Hadde bare bilen din vært mye lavere :P Hadde også passet utmerket på en eldre blodsenket Toyota :twisted:
Bilen min kommer nok aldri til å bli noe særlig lavere tror jeg, skal ha en bil jeg kan bruke hvor som helst og på hva som helst veier.. Liker heller ikke for lave biler.. :wink:
 #296253  av Thomas S
 
BIlen din blir fremdeles brukbar selv om den er senket, er de som hiver på masse styling osv som får problemer ;) Tenkte senk vist du sku ha på de 15" da ;)
 #296254  av Daniel HS
 
Thomas S skrev:BIlen din blir fremdeles brukbar selv om den er senket, er de som hiver på masse styling osv som får problemer ;) Tenkte senk vist du sku ha på de 15" da ;)
Nå er bilen min allerede senket da, så noe mer senk blir det nok ikke :wink:
 #296260  av Tiendreal
 
veldig fine felger ja, synes egentlig cs'ene ser finest ut "clean"
 #296286  av Roye
 
De felgene minner meg mye om BBS RS.
Er det 5/100 i boltsirkel på bilen/felgene?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 40