TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • vegard`s St205

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #299213  av celicagt4205nord
 
ST205RR skrev:
ST205RR skrev:
fin bil,ble helt klart bedre med senking men tror den kommer til å bli veeldig lav forran med leppa :shock:
tenker da på fartsdumper og fortauskanter, så ta det med ro :D

går det å fixe den eller ble den helt knust ?
hvis du kjøper ny leppe blir det den tredje leppa som sitter på den bilen :D
 #299236  av onkelvegard
 
ST205RR skrev:
ST205RR skrev:
fin bil,ble helt klart bedre med senking men tror den kommer til å bli veeldig lav forran med leppa :shock:
tenker da på fartsdumper og fortauskanter, så ta det med ro :D

går det å fixe den eller ble den helt knust ?
du hadd vest heilt rett i det der :oops: :oops:
største delen som gjensto va vell 15cm lang så det blir vanskelig og reparere, prøver på en ny leppe etter vinteren
 #299237  av onkelvegard
 
celicagt4205nord skrev:
ST205RR skrev:
ST205RR skrev:
fin bil,ble helt klart bedre med senking men tror den kommer til å bli veeldig lav forran med leppa :shock:
tenker da på fartsdumper og fortauskanter, så ta det med ro :D

går det å fixe den eller ble den helt knust ?
hvis du kjøper ny leppe blir det den tredje leppa som sitter på den bilen :D
hehe, så det er du som har rotet bort alle boltene
 #299247  av celicagt4205nord
 
]he he de ble nok montert på sammens med leppa,men mulig alt ble revet bort da jeg tøffa meg i dypsnøen :D
 #299259  av onkelvegard
 
celicagt4205nord skrev:]he he de ble nok montert på sammens med leppa,men mulig alt ble revet bort da jeg tøffa meg i dypsnøen :D
ja det er jo flott og høre at det ikke bare er meg :)
 #299263  av celicagt4205nord
 
onkelvegard skrev:
celicagt4205nord skrev:]he he de ble nok montert på sammens med leppa,men mulig alt ble revet bort da jeg tøffa meg i dypsnøen :D
ja det er jo flott og høre at det ikke bare er meg :)
bare vent til vinteren,da kommer fristelsen til leking flere ganger daglig :mrgreen:
 #299264  av onkelvegard
 
huff ja gled meg tell og test den nyeste drapsmaskinen på snyen :twisted: :twisted:
 #301462  av onkelvegard
 
dær va det bestilt fensport motor, motec datasprut, blitz 850cc dyser, nytt innsug og bensin pumpe
Specet på motoren:

TTE steel crank
Custom made Crower rods to go upto 10.000 rpm.
JE forged pistons
New Ferriea stainless steel valves
converted to Ferriea duel valve springs
Converted to shimless buckets
Fully ported and polished racing head
HKS 272 cam shafts
Fidanza vernier pulleys
New oil pump
new water pump
HKS steel head gasket
ARP studs throughout the engine
New bearings throughout the engine
all new idlers and tensioners and cam belt
Chrome rocker cover
All engine tolerances are to our own racing spec.

er bygget av fensport for å opprinelig stå i en time attack bil i england, men bilen ble ikke brukt likevell
så da jeg sendte mail for og høre etter pris på noen deler ble jeg tilbydd denne :twisted: :twisted: :twisted:
å da var det bare og kjøpe, mangler bare en JÄTTE stor turbo for og sette denne i drift
 #301469  av Tomera
 
Satan!
Messunnelig :D
Skal ha demotur når denne er i :wink:
 #301470  av onkelvegard
 
Tomera skrev:Satan!
Messunnelig :D
Skal ha demotur når denne er i :wink:
ja de ska du få, den blir montert på Mo før jul engang
 #301471  av Tomera
 
Dette blir rått!
Ikke såå ulik spec list som jeg har planlagt heller.
Jeg, for min del, spekkulerer på turbokit fra www.atsracing.com eller www.koracing.net
Ser ut som Koracingkitet er det beste etter det jeg har lest meg til. Begge ligger omkring 15K. komplett.
 #301474  av onkelvegard
 
ja har pønsket litt på de der 3076r kittene, ser ut for at ko sitt er mest gunstig .
men er litt skeptisk til det orginale grenrørene, redd for at den skal smelte, slå seg eller sprekke
 #301475  av tojo
 
Denne spec listen blir ikke lett å overgå. :twisted: blir nok en "sinna" 205 dette. :D
 #301477  av Tomera
 
onkelvegard skrev:ja har pønsket litt på de der 3076r kittene, ser ut for at ko sitt er mest gunstig .
men er litt skeptisk til det orginale grenrørene, redd for at den skal smelte, slå seg eller sprekke
Tror det orginale holder godt. Men hvis ikke, så har jo fensport Aussie sitt, og Greenline fører C-One sitt. C-one ser rått ut 8)
 #301479  av onkelvegard
 
tojo skrev:Denne spec listen blir ikke lett å overgå. :twisted: blir nok en "sinna" 205 dette. :D
jo takk, håper det :lol: .
er det noen som vet hva det betyr når en clutch skal tåle 150% effekt økning? er det 150% over orginalt?
denne clutchen er montert i min http://efmotor.no/clutch/dsbhd.html
lurer på om den blir for svak :(