TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Litt nissan show and shine

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #294612  av oleb
 
Vet at denne ikke hører hjemme i toyotaland, men siden jeg regner meg som "skap-ts-ogner", tillater jeg meg å legge den ut her også.

Da jeg kjøpte den, så den sånn ut:
Bilde

Etter litt smådulling i vinter, ble resultatet sånn:

Uredigert bilde:
Bilde

Prøvde meg litt kjapt i photoshop (ikke skyt meg, dette kan jeg ikke!):
Bilde

Samme som over:
Bilde

Redigert av en som virkelig kan det (stiansen):
Bilde

Hvite skilt kommer på til uka håper jeg.
Ikke skyt meg fordi pga at jeg kjører nissan :lol:
 #294616  av Supramk3turbo
 
Ser jo meget pent ut det her :) Muligens hatt på en liten spoiler, ikke den som sto på orginalt, men en litt mere snerten en.

Men, finnes det ikke et heeeelt eget 200sx forum??
 #294620  av oleb
 
Takk for kommentarer :D

aneriks: kjøpte kitet av magicstyling. Ble en del jobb for å få det til å passe skikkelig..

Vet at det finnes et eget 200sx-forum, men jeg føler meg mer hjemme her :oops: :)
 #294650  av Abramz
 
Veldi lik en som går i narvik. Stort sett samme farge å panser.
Annen bakfanger+vinge har han da. :) Men Nydeli bil ja :)
 #294662  av aneriks
 
oleb skrev:Takk for kommentarer :D

aneriks: kjøpte kitet av magicstyling. Ble en del jobb for å få det til å passe skikkelig..

Vet at det finnes et eget 200sx-forum, men jeg føler meg mer hjemme her :oops: :)
jeg føler meg faktisk og mere hjemme her selv om jeg kjører nissan, eller har jo toyota motor i den snart da....
 #294669  av James
 
Rå bil ! Gjennomført og skiller seg ut i mengden ! Den går vel helt greit også tenker jeg :wink:
 #294681  av sindrejl
 
oleb skrev:Takk for kommentarer :D

aneriks: kjøpte kitet av magicstyling. Ble en del jobb for å få det til å passe skikkelig..

Vet at det finnes et eget 200sx-forum, men jeg føler meg mer hjemme her :oops: :)
hihi er slik jeg også, har rx7 men er nesten aldri innom mazda forumet :)
 #294927  av BrennaRacing
 
Pen bil :D

Henter meg S14a i morgen jeg. Gleder meg som en unge :)
 #303929  av Johnny_Bravo
 
sindrejl skrev:
oleb skrev:Takk for kommentarer :D

aneriks: kjøpte kitet av magicstyling. Ble en del jobb for å få det til å passe skikkelig..

Vet at det finnes et eget 200sx-forum, men jeg føler meg mer hjemme her :oops: :)
hihi er slik jeg også, har rx7 men er nesten aldri innom mazda forumet :)
Nå er jo faktisk ikke Mazda forumet veldig bra (det skal sies at det er noen medlemmer som er veldig flinke). Jeg har lagt ut RX-7 en min for salg både her og på mazda forumet, Her er det pr i dag 316 som har vært inne på salgsannonsen. på Mazda forumet (hvor jeg regnet med at folk var interesserte i Mazda) har det bare vært 77 stk. innom :)