Sist redigert av bose den 09 jul 2008 02:14, redigert 1 gang totalt.
makan...
bose skrev:http://www.diskusjon.no/index.php?act=a ... &id=240300
Nikon D60 med kit objektiv
sindrejl skrev:fin vinkel og motiv, men sett ned isoen din en delEnig Og kansje stativ, er lurt når en tar stillestående bilder. Ser litt bevegelse i bildet... Også får du litt mere "dybde" i bildet hvis man leker seg med lukketid og blendeåpning. Tar litt tid å finne ut av alt, men det kommer seg skal du se
bose skrev:seff , hvor pleier du å ha vippelyktene når du kjører...? i baklomma?sikkert som vi andre, nede..
takk for kommentarer, driver å leker endel med kameraet for tida, så dukker snart opp flere bilder,,..
måtte også da en grundig vask+ polering :p
sindrejl skrev:Lett!bose skrev:seff , hvor pleier du å ha vippelyktene når du kjører...? i baklomma?sikkert som vi andre, nede..
takk for kommentarer, driver å leker endel med kameraet for tida, så dukker snart opp flere bilder,,..
måtte også da en grundig vask+ polering :p
tettwatt skrev:Fin stemning i bildet i hvert fall, men jeg synes jeg kan skimte en ørliten forskjell på felgene hvis jeg myser litt på venstre øye
Stevie
bose skrev: Men hva har vippelyktene gjort galt? :pDe i seg selv har ikke gjort noe galt, er vel mer idioten som designet dem i utgangspunktet Er vel det største ankepunktet på mr2 1 og 2 generelt både på det estetiske plan og for ytelse. To låvedører foran på en bil har aldri hjulpet noen kjøreegenskaper og det er en grunn til at mr2n oppgis med to topphastigheter, en med lyktene oppe og en med de nede (204 og 207 hvis jeg ikke husker helt feil)