TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Elstad sin Celica Gt4 CS

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #297383  av Elstad
 
Tojo: Det blir nok sikkert mange mo turer så du blir nok og se en rød Carlos Sainz med store skvettlapper ja :)

Tom: Mulig jeg polerer og kommer og tar en photoshoot 8) :P
Vedlegg
PIC_0096.JPG
PIC_0096.JPG (859.23 kiB) Vist 4483 ganger
PIC_0097.JPG
PIC_0097.JPG (890.74 kiB) Vist 4481 ganger
PIC_0098.JPG
PIC_0098.JPG (857.67 kiB) Vist 4478 ganger
PIC_0099.JPG
PIC_0099.JPG (699.88 kiB) Vist 4481 ganger
 #297384  av Elstad
 
Litt flere. Damen skulle ta noen bilder når hun får tid. Og hun er jo klart bedre enn meg :wink:
Vedlegg
PIC_0100.JPG
PIC_0100.JPG (711.44 kiB) Vist 4478 ganger
PIC_0101.JPG
PIC_0101.JPG (943.73 kiB) Vist 4490 ganger
 #297397  av Tomera
 
Se dær ja!
Pen bil ja... hehe
Du mangler btw den listebiten som skal være på fremskjermen. Hvertfall på venstre side. :wink:
 #297399  av GhostRider88
 
Morro å se denne bilen igjen spess det at den er blitt like strøken som før den fikk seg en smell..

Ser frem til flere bilder av denne CS'en. Den har liksom blitt anerkjent på forumet hehe
 #297492  av Elstad
 
Tomera skrev:Se dær ja!
Pen bil ja... hehe
Du mangler btw den listebiten som skal være på fremskjermen. Hvertfall på venstre side. :wink:
Jeg vet, mangler på begge sidene :(

GhostRider: Den har ikek sett sine siste dager ennå 8)
 #297495  av Tomera
 
Elstad skrev:
Tomera skrev:Se dær ja!
Pen bil ja... hehe
Du mangler btw den listebiten som skal være på fremskjermen. Hvertfall på venstre side. :wink:
Jeg vet, mangler på begge sidene :(

GhostRider: Den har ikek sett sine siste dager ennå 8)
De koster ca ingenting hos Toyota. Noen få hundrelapper for begge, og de kommer ferdig lakkert.

Den har ikke sett sine siste dager, men sine beste dager, fikk den i mitt eie 8)

NÃ¥r kommer det mods?
 #297496  av Elstad
 
Tomera skrev:De koster ca ingenting hos Toyota. Noen få hundrelapper for begge, og de kommer ferdig lakkert.

Den har ikke sett sine siste dager, men sine beste dager, fikk den i mitt eie 8)

NÃ¥r kommer det mods?
Det kommer nok en del når jeg får fikset girkassen. Hater og få noe så unødvendig når jeg kjøper en bil, så mye penger vil man helst bruke på noe annet :twisted:
 #297497  av Tomera
 
Elstad skrev:
Tomera skrev:De koster ca ingenting hos Toyota. Noen få hundrelapper for begge, og de kommer ferdig lakkert.

Den har ikke sett sine siste dager, men sine beste dager, fikk den i mitt eie 8)

NÃ¥r kommer det mods?
Det kommer nok en del når jeg får fikset girkassen. Hater og få noe så unødvendig når jeg kjøper en bil, så mye penger vil man helst bruke på noe annet :twisted:
Girkassen?
Er vell bare plastdrevet til speedoen som er gåent?
 #297498  av Elstad
 
Japp, drevet kostet 50 kroner jobben for og gjøre det koster 16000. Girkassen må ut og må klyves, så skal jeg bytte det som er og bytte mens jeg har den nede, clutchlager og div, så er jeg sikker på at alt er 100 %.
Må også fikse litt rust og olje lekasje/svetting
 #297513  av celicagt4205nord
 
Elstad skrev:Japp, drevet kostet 50 kroner jobben for og gjøre det koster 16000. Girkassen må ut og må klyves, så skal jeg bytte det som er og bytte mens jeg har den nede, clutchlager og div, så er jeg sikker på at alt er 100 %.
Må også fikse litt rust og olje lekasje/svetting
å fan,var det virkelig så innviklet,speedoen på en kompis av meg sin cs er det plasdrevet ødelagt,speedoen funker,men av å til detter det ned i null,spesielt under hard akselerasjon,har du lignende syndrom Elstad`??
 #297520  av GhostRider88
 
Elstad skrev:Japp, drevet kostet 50 kroner jobben for og gjøre det koster 16000. Girkassen må ut og må klyves, så skal jeg bytte det som er og bytte mens jeg har den nede, clutchlager og div, så er jeg sikker på at alt er 100 %.
Må også fikse litt rust og olje lekasje/svetting
hmm. Det dyrt :?

Hvor er det kommet rust forresten? Det kan i tilfelle ikke være mye.. eller?
 #297569  av Elstad
 
celicagt4205nord skrev:
Elstad skrev:Japp, drevet kostet 50 kroner jobben for og gjøre det koster 16000. Girkassen må ut og må klyves, så skal jeg bytte det som er og bytte mens jeg har den nede, clutchlager og div, så er jeg sikker på at alt er 100 %.
Må også fikse litt rust og olje lekasje/svetting
å fan,var det virkelig så innviklet,speedoen på en kompis av meg sin cs er det plasdrevet ødelagt,speedoen funker,men av å til detter det ned i null,spesielt under hard akselerasjon,har du lignende syndrom Elstad`??
Nei mitt viser feil, om jeg ligger i 60 på speedometert ligger egentlig i 100 ca så det er veldig feil
 #297570  av Elstad
 
GhostRider88 skrev:
Elstad skrev:Japp, drevet kostet 50 kroner jobben for og gjøre det koster 16000. Girkassen må ut og må klyves, så skal jeg bytte det som er og bytte mens jeg har den nede, clutchlager og div, så er jeg sikker på at alt er 100 %.
Må også fikse litt rust og olje lekasje/svetting
hmm. Det dyrt :?

Hvor er det kommet rust forresten? Det kan i tilfelle ikke være mye.. eller?
Det er litt rust i kanalene, men det er ikke så mye, men det er unødvendig. Men det er jo en gammel bil så man må nok regne med litt
 #297587  av Tomera
 
Du betaler da IKKE 16 000,- for den reprasjonen!!!
Og det var ikke antydning til rust da jeg eide bilen :roll: