TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Elstad sin Celica Gt4 CS

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #296174  av Elstad
 
Kjøpt meg gammelbilen til tomera som er kommet på veien igjen..
Bilder og info kommer:)
 #296202  av Elstad
 
Jeg skal fikse bilder i morgen, det regner så mye nå...
 #296303  av GhostRider88
 
Elstad skrev:Jeg skal fikse bilder i morgen, det regner så mye nå...

Å?.. En kommende goværs-bil ? ;)

(ikke så ulikt meg da.. hehe)
 #296313  av Elstad
 
Hehe ja :P Men hadde selvfølgelig ikke kameraet her :( Men det blir enten senere i dag eller i morgen...
 #296379  av Tomera
 
Savner denne stoort! Ta vare på den for meg;)
Slenger ut ett bilde av slik den så ut dagen før kræsjen. Ser helt lik ut nå da..
Vedlegg
DSC00576.JPG
DSC00576.JPG (344.92 kiB) Vist 5728 ganger
 #296386  av Daniel HS
 
Nydelig bil :D Har selv kjøpt meg slike skvettlapper, men får se om de havner på eller ikke :P
 #296402  av GhostRider88
 
Tomera skrev:Savner denne stoort! Ta vare på den for meg;)
Slenger ut ett bilde av slik den så ut dagen før kræsjen. Ser helt lik ut nå da..
Virker som denne er komme i gode hender :) Når han venter til det er fint vær med å ta bilder ;)

Må si at jeg liker slike mennesker som tar så godt på bilene sine. "ekte lidenskap" 8)
 #296440  av Elstad
 
GhostRider88 skrev:
Tomera skrev:Savner denne stoort! Ta vare på den for meg;)
Slenger ut ett bilde av slik den så ut dagen før kræsjen. Ser helt lik ut nå da..
Virker som denne er komme i gode hender :) Når han venter til det er fint vær med å ta bilder ;)

Må si at jeg liker slike mennesker som tar så godt på bilene sine. "ekte lidenskap" 8)
Hehe, enig. Det er ikke så ofte det er godt være her da, men nå er det oppholdsvær så skal prøve og knipse noen bilder:D
 #297081  av Tomera
 
Vært en uke med finvær nå. Hvor blir det av bilder??
 #297094  av Elstad
 
Skal få gjort det i dag. Har ingenting og gjøre i dag så :)
 #297115  av tojo
 
Grattis med CS :) håper du tar turen til Mo,så vi får se "smykkeskrinet" live innimellom. :D
Venter spent på mer bilder. :P
 #297268  av Tomera
 
Synes dette var slapt Kim!
Er du bare ute å kjører eller? :roll: :lol: 8)
Du får polere opp bilen å komme hit å ta en felles photoshoot med din og min da vettu ;)
Så får vi med ett av Corollaen også, så har du alle tre bilene mine sammlet, hehe.