TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Pen rød farge?

  • Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc
Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc
 #296749  av ErikG
 
Noen som vet om en pen rødfarge. Ikke noe candy greier, men en pen plain rød farge. Skal lakke opp starleten og vurderer en annen rød nyanse enn den som er der nå.
 #296759  av lexusmann
 
En litt mørkere nyanse(plomme?) er dritfint, spør du meg... :wink:
 #296762  av ErikG
 
Lurte på noe sånt jeg også med tanke på at den vil bli i carbon fra frontruta og fram. Hadde nok vært lurt med en mørkere farge som står bedre til carbonen. Skulle gjerne hatt noen farge eksempel bilder.
 #296849  av Fred
 
Auris`n min er 3J6 mener jeg fargen het.
Ellers så synes jeg den rødfargen prius kommer med er stilig.
 #297253  av Ã¸xseth
 
ErikG skrev:Noen som vet om en pen rødfarge. Ikke noe candy greier, men en pen plain rød farge. Skal lakke opp starleten og vurderer en annen rød nyanse enn den som er der nå.
det er en rødfarge som jeg syner er rå.. det er boyd(han hotrod duden på discovery) som har mikset sammen en rødfarge.
tror de kaller den boyd red. den er helt rød, den er ikke balnnet med noen annen nøyanse som foreksempel brun/svart. denne fargen er knall rød. har ingen bilder, men de har brukt den på en rød bel air. tror det er denne bell air`n som han står ved siden av
 #297299  av turbokjell
 
rødrargen på RX8 er kjempefin. Men den dekker litt dårlig å den har pearl i seg. men blir dritstlig. Lakka en kollega sin bil i denne fargen.
 #297323  av ArildM
 
Boyd Red?
Vedlegg
boydster1_2.jpg
boydster1_2.jpg (167.25 kiB) Vist 3427 ganger
 #297329  av ErikG
 
Tror jeg skal lakke den opp i org farge igjen. Skal få lakka nye fronten også montere på carbonleppa og se hvordan det blir.
 #297369  av turbokjell
 
3p0 er iohvertfall en orginal rød farge å er drit fin når den er nylakkkert, er en tett farge. Velg heller denne hvis det ikke
er den som er fra før :twisted:
 #297375  av Ã¸xseth
 
ArildM skrev:Boyd Red?
stemmer :mrgreen:
 #297717  av FS-Styling.no
 
Lakkerte en Civic jeg hadde i RALLY RØD! Den ble drit fet! Har bilder men de er tatt med en jalla mobiltelefon...